Hjælp til CS
Fra : Henneman

Dato : 26-04-04 07:59

Nogen der kan hjælpe mig med cs

jeg har lige købt spillet .. men
for at jeg kan komme til at spille det over nettet
manger jeg vist en ip-adresse eller så noget

hvad skal jeg bruge for at komme på nette
og spille cs .. jeg har fast internet ... !

Fra : Jane

Dato : 27-04-04 21:37

Henneman skrev i <news:408cb34a$0$183$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:

> Nogen der kan hjælpe mig med cs
>
> jeg har lige købt spillet .. men

Du er heldig. Der findes en gruppe om computerspil
hvor de nok ved den slags.

Prøv dk.spil.computer

> for at jeg kan komme til at spille det over nettet
> manger jeg vist en ip-adresse eller så noget

Du har utvivlsomt en, for at være på nettet.
Kig her: http://www.whatismyipaddress.com/

Jane

Fra : SB

Dato : 29-04-04 17:45

> [...]
> hvor de nok ved den slags.
>
> Prøv dk.spil.computer

> Du har utvivlsomt en, for at være på nettet.

Den rigtige gruppe den hedder nu dk.spil.computer.first-person-shooter

Søren