Billigt telt?
Fra : Henning

Dato : 22-04-04 13:22

Hvor finder jeg lige et lille, billigt (engangs) telt?
Jeg er ivniteret til sommerhusfest i week-enden, og ved jeg ikke
kommer til at bruge teltet mere foreløbig...
Der skal bare være plads til et par stykker, måske tre...

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : marlene

Dato : 04-05-04 21:38

prøv fætter BR. elign. der kan være tre i et lille to-mands telt.
men man ligger tæt.