tidl. tråd
Fra : tidl. tråd

Dato : 20-04-04 13:43

På et tidspunkt var der en der fortalte (hjælp til polterabend hed tråden
vidst) at de havde arrangeret for en person at hun skulle være dyrepasser
for en dag......nogen der kan huske hvem det var?, håber evt personen læser
dette.

/mads

Fra : Ditte Hansen

Dato : 20-04-04 14:22

"tidl. tråd" <æøå@æøå.æøå> skrev i en meddelelse
> [...]
> vidst) at de havde arrangeret for en person at hun skulle være dyrepasser
> for en dag......nogen der kan huske hvem det var?, håber evt personen

Hej

Det må være mig du er på udkig efter.
Men det er begrænset hvor meget jeg kan fortælle dig.
Mener at det var i Haunstrup Dyrepark, hvor hun fik lov til at være
dyrepasser for en dag.

Hilsen Ditte

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 20-04-04 14:52

"tidl. tråd" <æøå@æøå.æøå> writes:

> [...]
> for en dag......nogen der kan huske hvem det var?, håber evt personen læser

Det var ikke mig, jeg ved ikke hvem det var, men jeg ved at man for
1750 kroner kan få lov til at være dyrepasser for en dag i Givskud.
http://www.givskudzoo.dk/showpage.asp?ID=1037

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt