køb af fadøl til fest i århus
Fra : Mette og René

Dato : 12-04-04 11:15

Hejsa

Vi skal giftes her til juni og jeg mangler fadøl, hvor kan jeg købe det?,
det skal køres ud, helst ceres, jeg har kigget på Aarhus Serviceudlejning,
er der nogen der kan anbefale dem, eller måske frabede dem?

--
MVH René

www.golf2.dk
www.racerc.dk
http://www.vrcr.dk
http://www.gshobby.com/sitecarts/sitecarts.cgi
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXUU90&P=0

Fra : Mette og René

Dato : 12-04-04 16:26

> [...]
> det skal køres ud, helst ceres, jeg har kigget på Aarhus Serviceudlejning,
> er der nogen der kan anbefale dem, eller måske frabede dem?

Er der nogen der evt. ved hvor man køber hancock fadøl

Fra : John Frandsen

Dato : 12-04-04 16:31

"Mette og René" <æøå@æøå.æøå> skrev i en meddelelse

Serviceudlejning,

> Er der nogen der evt. ved hvor man køber hancock fadøl

Prøv det lokale depot

Fra : Michael Døj

Dato : 17-04-04 21:26

Hej Mette og René

> Er der nogen der evt. ved hvor man køber hancock fadøl

Som tidligere Skibonit (en der bor i Skive :)
har jeg flere gange lejet et fadølsanlæg direkte
hos Hancock - Som jo ligger i Skive.
Et par af gangene kom der såmænd en af deres
servicevogne fordi og satte anlægget op for os.
Andre gange hentede vi det selv.

På et tidspunkt overvejede vi at leje et anlæg hos
dem til en fest i Ribe, og de er principielt lige glade
med hvor man bruger anlægget.Hvis i har bil tager
det vel en time hver vej mellem Skive og Århus.

Prøv at slå på tråden til dem, de er flinke at tale med.

God fest!

Med venlig hilsen
Michael Døj, Esbjerg.

Fra : Mette og René

Dato : 19-04-04 10:13

> [...]
> det vel en time hver vej mellem Skive og Århus.
>
> Prøv at slå på tråden til dem, de er flinke at tale med.

Ok, det var en god idé, det ligger nemlig sådan, at jeg arbejder i hobro,
men tak for svaret det vil jeg lige prøve.

René