MS Windows
briani 27239
Microsoft's - Windows Billed- og faxfremvi~
Fra : Ole Sørensen

Dato : 28-04-04 13:05

   Hej

   Jeg har et lille problem med Windows Billed- og faxfremviser
programmet under XP, jeg har indsalleret en alternativ billede viser,
sat dette program op til at vise alle billede typer, men Windows
Billed- og faxfremviser insistere på at vise alle billeder at type
..bmp, hvordan får man Windows til at bruge alternatviet? Kan Windows
Billed- og faxfremviser slettes?
--
Med Venlig Hilsen
Ole Sørensen

Ved direkte svar: erstat x med o i efternavn

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 28-04-04 13:19

"Ole Sørensen" <ole.sxrensen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Med Venlig Hilsen
> Ole Sørensen
>
> Ved direkte svar: erstat x med o i efternavn
+++++++++++++++++++++++++
Hej Ole.

Du højreklikker på dit bmp billede og åbn med>vælg program>og så i den boks
der kommer frem vælge du det program der skal åbne bmp billeder, og husk at
sætte mærke i "Brug altid det valgte program til at åbne denne type fil", så
skulle den være der.

Mvh. Jørgen Nielsen.

Fra : Ole Sørensen

Dato : 28-04-04 14:21

On Wed, 28 Apr 2004 14:18:36 +0200, "Jørgen Nielsen"
<jorgenbs@NOMORESPAMnielsen.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>sætte mærke i "Brug altid det valgte program til at åbne denne type fil", så

Finder lige et hjørne at sætte mig i et par timer eller syv! DOH

Mange tak for hjælpen.

Fra : Sp@cey

Dato : 29-04-04 10:02

> [...]

Det er rigtigt nok kuren, men burde det være nødvendigt?
Acdsee spørger om den associeres med diverse filtyper automatisk og vælger
du ja så burde den vel være i vinkel?

> Finder lige et hjørne at sætte mig i et par timer eller syv! DOH

Nå ja der har vi jo alle været

en tilbage til spørgsmålet: kan windoze billed og faxfremviser ikke smides
ud?

Sp@cey

Fra : Ole Sørensen

Dato : 01-05-04 10:41

On Thu, 29 Apr 2004 11:01:41 +0200, "Sp@cey" <someone@microsoft.com>
wrote:

>Det er rigtigt nok kuren, men burde det være nødvendigt?
>Acdsee spørger om den associeres med diverse filtyper automatisk og vælger
>du ja så burde den vel være i vinkel?

Det regdede jeg også med, men nej...

>Nå ja der har vi jo alle været
>
>en tilbage til spørgsmålet: kan windoze billed og faxfremviser ikke smides
>ud?

Det ville være det optimale, men det vil sikkert give problemer, for
Microsoft har IKKE taget højde for at det skal smides ud