MS Windows
briani 27239
Indstilling af lydstyrke - altid øverst
Fra : Steffen

Dato : 27-04-04 15:44

I XP skal man altid klikke på den lille højttaler nederst i højre hjørne for
at få det lille vindue til indstilling af lydstyrke frem. Kan man ikke få
det til altid at være øverste vindue? (Jeg har et almindeligt tastatur uden
indstilling-af-lydstyrke-knapper).
Steffen
PS

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 27-04-04 16:00

Steffen wrote:
> [...]
> Kan man ikke få det til altid at være øverste vindue? (Jeg har et
> almindeligt tastatur uden indstilling-af-lydstyrke-knapper).

Eller hvad med et lille utility, som gør, at man kan definere et par taster
(evt. i kombination med pil-op/pil-ned) kan skrue op og ned for lyden?

Lars

Fra : Steffen

Dato : 27-04-04 17:39

Det lyder godt. Hvordan definerer jeg dem?

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 27-04-04 17:29

Steffen wrote:
> Det lyder godt. Hvordan definerer jeg dem?

Nej, jeg mener, at jeg også søger et sådan program!

Lars

Fra : Steffen

Dato : 27-04-04 18:41

Den VAR til at misforstå. - Jeg håber nogen har et link til et lille
freeware-program, der kan det.
Steffen

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 27-04-04 17:44

Steffen wrote:
> Den VAR til at misforstå. - Jeg håber nogen har et link til et lille
> freeware-program, der kan det.

Jeg mener The Wonderfull Icon kan gøre det. Jeg har dog ikke selv testet.
Men hvis i tester, ville jeg gerne have en tilbagemelding om det er fedt
osv..

http://www.thewonderfulicon.com/pages/features.htm

--
Mvh/Martin K
2 x Le Mans tilskuer - on location...

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 27-04-04 23:04

Steffen wrote:
> Den VAR til at misforstå. - Jeg håber nogen har et link til et lille
> freeware-program, der kan det.
> Steffen

Jeg har lige fundet og afprøvet Hotkey Helper, som vist lige er det, vi
begge har brug for!

http://www.freewarehome.com/System_Utilities/System_Tools/Task_Managers_t.html

Lars

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 28-04-04 20:06

Lars Holm Thomsen wrote:

http://www.freewarehome.com/System_Utilities/System_Tools/Task_Managers_t.html

Det virker faktisk forbløffende godt...

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 28-04-04 20:59

Martin Kirschmeyer wrote:
> Lars Holm Thomsen wrote:

http://www.freewarehome.com/System_Utilities/System_Tools/Task_Managers_t.html

> Det virker faktisk forbløffende godt...

Det glæder mig!

Lars

Fra : ///JJ

Dato : 27-04-04 23:12

Lars Holm Thomsen wrote:

> Nej, jeg mener, at jeg også søger et sådan program!

Jeg har på et tidspunkt programmeret en medieafspiller. Den kunne bl.a
justere lydstyrken på "Master" og "Wave" kanalen i Windows.
Det er en smal sag at lave et program ud af det, der kun har til formål at
stille lydstyrken.... Men fortæl hvad I ønsker det skal kunne.

///JJ