MS Windows
briani 27239
XP : Fejl i liste over installerede progra~
Fra : carsten witt

Dato : 27-04-04 10:22

Hver gang jeg åbner "Tilføj/Fjern programmer" under kontrolpanelet i XP Pro,
vises kun de første 4-5 programmer på trods af at listen indeholder mindst
30 programmer.

Problemet er opstået for nyligt uden at kan give en grund.

carsten

Fra : Martin Østerberg

Dato : 27-04-04 12:13

On Tue, 27 Apr 2004 11:22:10 +0200 skrev "carsten witt" <no@reply.thanks> .

> [...]
>30 programmer.
>
>Problemet er opstået for nyligt uden at kan give en grund.

En ide...har du lavet gendannelse fornyligt ?

Martin

Fra : carsten witt

Dato : 27-04-04 12:35

Mener du om jeg har etableret et gendannelsespunkt "manuelt"...så er svaret
nej.

hilsen
Carsten

"Martin Østerberg" <dev_null@trashcan.dk> skrev i en meddelelse
> On Tue, 27 Apr 2004 11:22:10 +0200 skrev "carsten witt" <no@reply.thanks>
..

Fra : Torben \(Tilst\)

Dato : 27-04-04 15:23

"carsten witt" <no@reply.thanks> skrev i en meddelelse
> [...]
> 30 programmer.
>
> Problemet er opstået for nyligt uden at kan give en grund.

Er du sikker! Det er vel ikke fordi der er et program der "fylkder" med
ingen ting.
Jeg har samme problem - lige efter et progam i listen er der et kæmpe tomt
område, før resten af programmerne kommer.
Jeg her desværre ikke en løsning men, det betyder jo heller ikke alvarede,
man kan jo bare skrolle ned til hvor resten af programmerne er!

Torben

Fra : carsten witt

Dato : 27-04-04 15:29

Damn, you´re right.

Jeg ville aldrig have gætte på at der rent fakitsk er et tomt område.

Tak !

Carsten