MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows XP eng. til dansk
Fra : Morten

Dato : 25-04-04 14:08

Jeg har et lille problem, som én af jer måske kan hjælpe med: Hvis
man har en PC med en engelsk Windows XP og gerne vil udskifte den eng.
version med en dansk (har begge på CD), hvordan gør man så???

Jeg har på fornemmelsen, at det nærmest er umuligt at fjerne XP'eren fra
harddisken.

Har I en løsning hører jeg meget gerne fra jer.

Morten

Fra : Gevaldi

Dato : 25-04-04 15:00

Morten skriblede:
> [...]
> fra harddisken.
>
> Har I en løsning hører jeg meget gerne fra jer.

Sæt din DK version i drevet og boot.
Du kan nu formatere/partitionere
din hd efter behov.

--