MS Windows
briani 27239
Hvad mangler min XP ?
Fra : ab

Dato : 18-04-04 19:44

Når jeg er inde på div. sider, vises enkelte billeder / ikoner kun med en
firkant som om muligheden for at vise billeder er stået fra.

Nogen der ved, hvad jeg kan mangle / har sat forkert op ?

ab

(Klip vises i dk.binaer).

Fra : rasmus carlsen

Dato : 18-04-04 21:48

"ab" <ab_ab@SPAMFILTERc.dk> skrev i en meddelelse
> Når jeg er inde på div. sider, vises enkelte billeder / ikoner kun med en
> firkant som om muligheden for at vise billeder er stået fra.
>
> Nogen der ved, hvad jeg kan mangle / har sat forkert op ?

- bruger du en fladskærm?

ras

Fra : Erik Aalund

Dato : 19-04-04 11:14

> - bruger du en fladskærm?

Hvad skulle det betyde?
Jeg bruger nemlig fladskærm og oplever indimellem at det ikke fungerer
helt korrekt, som beskrevet ovenfor?
Hilsen
Erik

Fra : K E Nielsen

Dato : 19-04-04 11:03

Har du installeret Java?

Fra : Martin Schultz

Dato : 19-04-04 11:17

On Sun, 18 Apr 2004 20:43:57 +0200, ab wrote:

> Når jeg er inde på div. sider, vises enkelte billeder / ikoner kun med en
> firkant som om muligheden for at vise billeder er stået fra.
>
> Nogen der ved, hvad jeg kan mangle / har sat forkert op ?

Kan du give et eksempel på en URL hvor det går galt?

Martin
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.

Fra : ab

Dato : 19-04-04 17:36

"Martin Schultz" <news2004@adsltips.invalid> skrev i en meddelelse

> Kan du give et eksempel på en URL hvor det går galt?

Ja, jeg har installeret Java.

F.eks. på denne vises fejlen

http://www.dr.dk/nyheder/

i første spalte lige under "Søg" - feltet - hvad skulle der egentlig stå /
vises ?

MVH ab - og tak for ulejligheden

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 19-04-04 22:15

> [...]
>
> http://www.dr.dk/nyheder/
>
> i første spalte lige under "Søg" - feltet - hvad skulle der egentlig stå /

Hmm -hos mig står der ingenting under Søg. Den grå spalte fortsætter bare
nedad uden ord eller andet.

Kurt

Fra : ab

Dato : 20-04-04 16:44

"Kurt B. Andersen" <kurtnospam@portalen.no> skrev i en meddelelse

> Hmm -hos mig står der ingenting under Søg. Den grå spalte fortsætter bare
> nedad uden ord eller andet.

Jeg lægger et udklip fra siden på dk.binaer

MVH ab

Fra : ab

Dato : 20-04-04 19:00

> Jeg lægger et udklip fra siden på dk.binaer

D.v.s. - det gør jeg ikke, for nu kan jeg ikke se nogen fejlvisninger
overhovedet.

Mystisk - i går kunne jeg gå ind på den første den bedste side og problemet
var der. Nu er det væk

ab