MS Windows
briani 27239
Bib lyde ved tray-lydikonet
Fra : PJ

Dato : 18-04-04 19:43

I Windows XP, har jeg oplevet at der kommer
en bib-lyd hver gang jeg ændrer volumen fra tray-lydikonet.
Og det er bare irriterende!
Ja, jeg har slået *alle* lyde fra i kontrolpanel/lyde.

Jeg mener at det er kommet efter en eller anden opadtering,
og har oplevet det på andre winXP maskiner.
Men har helt sikkert også været fri for det på
min egen egen maskine, men nu er den der altså igen.

Er det mon en fejl-indikator eller er det bare sådan.

Hjælp, hvordan fjerner jeg dennne lyd.

::PJ::

Fra : M.Kay

Dato : 20-04-04 08:42

I know it's awful, but PJ wrote to everybody in dk.edb.system.ms-windows
saying:

> Hjælp, hvordan fjerner jeg dennne lyd.

Tjae, jeg ved ikke om der findes smartere metoder, men here goes.
1) Flå kablet fra systemhøjtaleren ud..

2) Hvis windows ikke har en .wav fil tilknyttet systemlyden "default beeb"
bruger den systemhøjtaleren *GRRR* Lav din egen tomme fil med windows
indbyggede sound recorder. Sæt "default beeb" til at bruge denne fil og nix
mere lyd. En omdøbt .txt fil kan sikkert også bruges

--
Kay

Fra : PJ

Dato : 20-04-04 18:59

"M.Kay" <G.i.n@ping.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og nix
> mere lyd. En omdøbt .txt fil kan sikkert også bruges

Mange tak Kay, det vil jeg da prøve, selvom det
er noget underligt.

PJ