MS Windows
briani 27239
Fra Pirat XP til godkendt XP version
Fra : Viktor Andersen

Dato : 17-04-04 17:49

Jeg har købt en "rigtig" version af XP Pro til min søn, der tidligere havde
en pirat version.

Nu er mit spørgsmål: Kan jeg slippe for at skulle formattere/geninstallere
igen for at skifte nøgle til den rigtige, eller kan vi ændre dette i den
nuværende "forkerte" version og derefter anmelde til Microsoft?

Hilsen

Viktor

Fra : Sune Storgaard

Dato : 17-04-04 20:08

Viktor Andersen mumbled his insignificant opinion in:
40815fe8$0$291$edfadb0f@dread12.news.tele.dk

Prøv med
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q328874

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 18-04-04 00:54

Viktor Andersen skrev i en meddelelse:
> Nu er mit spørgsmål: Kan jeg slippe for at skulle
> formattere/geninstallere igen for at skifte nøgle til den rigtige,
> eller kan vi ændre dette i den nuværende "forkerte" version og
> derefter anmelde til Microsoft?

Der findes mange små programmer på nettet som kan gøre dette. Her er et
af
dem:
url:http://www.softpedia.com/public/cat/13/9/13-9-195.shtml

Alternativt kan du bruge Microsofts egen guide til det, men den er noget
mere knoldet:
url:http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;q328874&
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix: url:http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : Viktor Andersen

Dato : 18-04-04 21:54

Tak for hjælpen. Jeg forsøgte, at benytte det lille program som foreslået
af Torben, men det virkede ikke, så jeg brugte den mere omstændige løsning
af Microsoft, som åbenbart virker.

Viktor