MS Windows
briani 27239
mange administrator-filer
Fra : eh

Dato : 10-04-04 07:59

Hej.
Kan det virkelig passe at min 'documents and settings\administrator...
efterhånden er røget op på næsten 60.000 filer og fylder 2,5 GB?
Jeg kan ikke tro det, men hvordan får man ryddet op i rodet, uden at
slette noget som er vigtigt.
mvh
Erling

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-04-04 08:17

In article <40779b33$0$305$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, eh-
dh@mail.dk says...

> Kan det virkelig passe at min 'documents and settings\administrator...
> efterhånden er røget op på næsten 60.000 filer og fylder 2,5 GB?

Ja.

> Jeg kan ikke tro det, men hvordan får man ryddet op i rodet, uden at
> slette noget som er vigtigt.

Du starter med at kigge derind med et godt filhåndteringsprogram, feks
File Commander /W. Derefter ser du hvad der fylder. Dokumenter og
billeder bliver lagt der som default, måske var det på tide at flytte
dem et andet sted hen.
IE's cache er der også - den kan du sagtens skrumpe til 5MB.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen