Ny norsk hestediskusjon???
Fra : Tonje

Dato : 29-04-01 09:13

Jeg vet det er mange nordmenn som bruker denne diskusjonsgruppen..
kanskje vi kunne fått en egen for norsktalende også???

no.fritid.dyr.hest

Er det flere som er enige og kunne tenke seg å være med å forme
diskusjonsgruppen..Send meg gjerne en mail...Så kan vi sammen forme
en søknad til de som lager disse diskusjonsgruppene og håpe på at
en norsk heste gruppe vil bli opprettet. Søknaden må imidlertid inneholde
de forskjellige punktene under...Kanskje har du noe på hjertet??
send meg en mail da vel.

Tonje walkman@c2i.net

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 29-04-01 10:04

In article <J%PG6.1773$Ty6.26026@news1.oke.nextra.no>, Tonje wrote:
>Jeg vet det er mange nordmenn som bruker denne diskusjonsgruppen..
>kanskje vi kunne fått en egen for norsktalende også???

glimrende ide, omend i er velkomne her. Det har laenge undret mig
at der ikke var en saadan gruppe, maaske der er faerre i norge der
bruger news ??

> [...]
>en norsk heste gruppe vil bli opprettet. Søknaden må imidlertid inneholde
>de forskjellige punktene under...Kanskje har du noe på hjertet??

Det vil maaske vaerre en ide at se paa hvordan denne gruppe blev
oprettet, og maaske kopiere de "regler" der er for denne gruppe.
Fx, ingen kommercielle interresser.

ion++

--

A picture always lies...