Seneste angreb
Fra : Bettina Skaaning

Dato : 27-04-04 10:07

Jeg har en helt alm hjemmecomputer der på har jeg Norton internet
security. Flere gange får jeg meddelse om at min computer bliver
angrebet!! Hyppigste angriber 80.63.222.115 Hvem er det!!! og hvordan
finder jeg angriberne
Hilsen Bettina

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-04-04 10:39

Bettina Skaaning wrote:
> [...]
> security. Flere gange får jeg meddelse om at min computer bliver
> angrebet!! Hyppigste angriber 80.63.222.115 Hvem er det!!! og hvordan

Ignorer det..

80.63.222.115 er en computer der sidder i samme net som din, det er
sikkert blot en Windows-maskine der prøver at finde andre maskiner i
dens netværk.

Læs også http://sikkerhed-faq.dk/hjemme_net#fwbesked

// Hans
--
Jeg - og andre - bliver gladest hvis man følger retningslinierne
http://www.usenet.dk/netikette/ .. på forhånd tak :)