vx2betterinternet
Fra : Ukendt

Dato : 24-04-04 12:45

Hej gruppe jeg har problemer med denne vx2betterinternet den sløver opstart
voldsomt den har lagt 2 filer ocecli.dll ocecli.cpy.dll i min system32 mappe
(XPpro) jeg har prøvet næsten alt for at slette dem men intet vil. Nogen der
har en løsning

Fra : Alex Holst

Dato : 24-04-04 15:21

   http://sikkerhed-faq.dk

Fra : Henrik Rask Mortense~

Dato : 25-04-04 12:19

"Alex Holst" <a@mongers.org> wrote in message

> http://sikkerhed-faq.dk

Hvad menes med et svar som dette link ?
Jeg har via linket søgt på vx2betterinternet på ocecli.dll og
ocecli.cpy.dll.
Ingen af disse findes via det link som du henviser til ??

Hvordan kan "ku" bruge dette svar til noget ?

Henrik Rask Mortensen

IT-Sikkerhed er 10% teknik og 90% procedurer og planlægning.
http://www.danecomputer.dk - http://www.raskdata.dk

Fra : Kasper Dupont

Dato : 25-04-04 12:30

Henrik Rask Mortensen wrote:

> "Alex Holst" <a@mongers.org> wrote in message

> Hvad menes med et svar som dette link ?

Jeg er ikke sikkert, men jeg tror, der menes, at det
er en god side at læse for at få noget grundlæggende
og meget tiltrængt viden omkring sikkerhed.

For sending spam use abuse@mk.lir.dk and kasperd@mk.lir.dk
/* Would you like fries with that? */

Fra : Alex Holst

Dato : 25-04-04 14:58

> Hvad menes med et svar som dette link ?

Linket beskriver baade hvordan man forholder sig naar man er blevet
brudt ind i, og hvordan man undgaar det i fremtiden.

Fra : Malthe Sunesen

Dato : 24-04-04 22:40

ku skrev i en meddellse:
> [...]
mappe
> (XPpro) jeg har prøvet næsten alt for at slette dem men intet vil. Nogen

Prøv at finde filen Dr. Delete på www.spywarefri.dk, den sletter alt. Om
nødvendigt sletter den filerne under opstart.

Mvh.
Malthe Sunesen

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 25-04-04 01:05

In article <408ade7a$0$485$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, Malthe Sunesen wrote:
> Prøv at finde filen Dr. Delete på www.spywarefri.dk, den sletter alt. Om
> nødvendigt sletter den filerne under opstart.

"Den sletter alt", er du sikker?

--
Mvh.
Christian E. Lysel

Fra : Kasper Dupont

Dato : 25-04-04 09:43

"Christian E. Lysel" wrote:

> "Den sletter alt", er du sikker?

Hvis du vil slette *alt*, så er der da nemmere måder.

Fra : Malthe Sunesen

Dato : 25-04-04 13:57

Christian E. Lysel skrev i en meddelelse:

> "Den sletter alt", er du sikker?

Okay, måske lidt dårligt formuleret. Den sletter alt men beder den om at
slette. Undskyld.

Mvh.
Malthe Sunesen

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 25-04-04 15:11

In article <408bb55c$0$525$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, Malthe Sunesen wrote:
> Okay, måske lidt dårligt formuleret. Den sletter alt men beder den om at
> slette. Undskyld.

Sletter den også filer der bliver skjult af fx.

https://www.rootkit.com/vault/xshadow/ReadMe.txt

?

--
Mvh.
Christian E. Lysel

Fra : Stig Johansen

Dato : 25-04-04 17:04

Christian E. Lysel wrote:

> Sletter den også filer der bliver skjult af fx.
>
> https://www.rootkit.com/vault/xshadow/ReadMe.txt

Hmm.. 'The server certificate failed the authenticity test'

Stig Johansen

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 25-04-04 17:09

In article <c6gnih$8$1@sunsite.dk>, Stig Johansen wrote:

> Hmm.. 'The server certificate failed the authenticity test'

Hvis du mener det er problem, så prøv evt.

http://www.rootkit.com/vault/xshadow/ReadMe.txt

--
Mvh.
Christian E. Lysel

Fra : Stig Johansen

Dato : 25-04-04 17:19

Christian E. Lysel wrote:

> Hvis du mener det er problem, så prøv evt.

Nej, det er ikke et problem, og det er ikke noget, jeg hæfter mig ved.
Jeg syntes bare det, her i de glade forårsmåneder, var lidt 'farceagtigt' i
en sikkerhedsgruppe.

Stig Johansen

Fra : Kasper Dupont

Dato : 25-04-04 18:53

Stig Johansen wrote:

> Nej, det er ikke et problem, og det er ikke noget, jeg hæfter mig ved.
> Jeg syntes bare det, her i de glade forårsmåneder, var lidt 'farceagtigt' i
> en sikkerhedsgruppe.

https med et selvsigneret certifikat er stadigvæk en
anelse mere sikkert end http.

Fra : Stig Johansen

Dato : 25-04-04 19:08

Kasper Dupont wrote:

> https med et selvsigneret certifikat er stadigvæk en
> anelse mere sikkert end http.

Ja, men helt ærligt..
- SomeOrganization
- SomeOrganizationalUnit
- SomeCity
- SomeState

Man ku' da i det mindste have lavet det til
- Network Solutions
- Greg Hoglund
- Monte Sereno
- California