Sikkerhed?
Fra : Thomas Petersen

Dato : 17-04-04 10:11

Hej.

Jeg læser med stor iver alle de indlæg som har været i grupperne
omkring sikkerhed. Og jeg syntes nyhedsgrupperne er er godt tilbud
hvis man er helt fremme i skoene i it-verdenen.

Men for den enkelte private it-bruger kan det at komme ind på
nyhedsgrupperne alene være stor opgave.

Jeg har derfor taget tyrene ved hornene og har lavet et web-site for
private itbrugere.

Målet med sitet er at gøre det let og overskueligt for den private
bruger.

Jeg vil gerne have i kommer med feedback og forslag til forbedringer
til sitet - måske har i ligefrem lyst til at deltage aktivt i forums
mm.? Det ville glæde mig meget.

Du kan besøge sitet på http://www.itsikring.dk

Jeg håber ikke der er personer som anser dette indlæg for spam, da jeg
blot forsøger at etablere et seriøst dansk site for private brugere.

Fra : Kasper Dupont

Dato : 17-04-04 10:25

"Thomas Petersen (slet JXOYE)" wrote:

> Du kan besøge sitet på http://www.itsikring.dk

Jeg synes siden er meget forvirrende. Og jeg kan
ikke gennemskue, om der er nogen oplysninger af
relevans for mig, og hvor jeg i så fald finder dem.

/* Would you like fries with that? */

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 17-04-04 10:36

Kasper Dupont skrev:

>Jeg synes siden er meget forvirrende.

Enig. Og jeg bliver skeptisk over for den velgørende holdning når
det første store felt i midten reklamerer for en butik.

Det er dog et plus at der er en lille overraskelse: Når man beder
om at læse mere om et emne, så får man den samme smøre, bare to
gange over hinanden.

Nederst kan man så læse at indholdet slet ikke er uploadet endnu,
så hvad sytten reklamerer manden for?

Fjerne butik og reklamer, læg en velstruktureret, letlæselig og
korrekt forklaring på de vigtigste sikkerhedsforhold frem, så er
der et godt grundlag for at tiltrække interesserede læsere - helt
uden at skrive reklameindlæg for sitet.

Internetsider tiltrækker læsere hvis de er interessante. Reklamer
gør det ikke.

--
Bertel

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 17-04-04 10:41

Kasper Dupont wrote:

> Jeg synes siden er meget forvirrende.

Enig. Jeg tror, dem, der har mest brug for sådan et site, løber
skrigende væk. Så er det trods alt nemmere at finde hjælp i
nyhedsgrupperne.

Thomas, du har brug for et meget anderledes og langt mere enkelt layout
af siden. Maksimum to spalter, en med menusystem og en med tekst. Og så
vil det også være smart med en overskrift, der klart fortæller, hvad det
her site handler om, og en kort introtekst, der for eksempel fortæller
brugeren, at her er hjælp at hente mod de mange farer.

Du risikerer forøvrigt, at mange ikke vil betragte sitet som troværdigt,
når du selv sælger produkter. Og hvorfor skal man være medlem for at
hente et iøvrigt gratis program, Adware, eller det er måske
betalingsversionen, man får gratis ved at være medlem?

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Thomas Petersen

Dato : 17-04-04 11:16

Altid rart med konstruktiv kritik.

Jeg tror jeg vil forenkle designet. Og lave det således at man
kan hente programmer uden at være medlem.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 17-04-04 11:21

"Thomas Petersen (slet JXOYE)" <itsikring@JXOYEitsikring.dk> skrev i en
meddelelse news:10821932110.931661113172826@dtext.news.tele.dk...
[KLIP]
> Jeg vil gerne have i kommer med feedback og forslag til forbedringer
> til sitet - måske har i ligefrem lyst til at deltage aktivt i forums
> [...]
++++++++++++++++++++++++
Hej Thomas.

Jeg synes også at den er noget forvirrende, og reklamer overalt, men der
står også noget jeg kunne bruge, b.la. noget med indstillinger til ad-aware,
men som der også er nogen der skriver skal du nok lave hjemmesiden mere
enkel. Fortsæt bare rom blev ikke bygget på en dag.

Mvh. Jørgen Nielsen

Fra : Alex Holst

Dato : 17-04-04 11:54

> [...]
>
> Jeg vil gerne have i kommer med feedback og forslag til forbedringer
> til sitet - måske har i ligefrem lyst til at deltage aktivt i forums

Det er knap en maaned siden at du spammede os sidst. Hvad har aendret
sig siden dengang?

Hvis du vil diskutere sikkerhed, saa skriv et indlaeg i gruppen. Hvis du
vil have brugbart ris+ros til dit website, saa findes der en gruppe til
det. Hvis du vil drive besoegende til dit site, saa goer du det helt
forkert.

Fra : Thomas Petersen

Dato : 17-04-04 14:44

Det er ikke meningen at drive trafik til sitet, men at modtage
seriøs kritik.

Fra : Jesper Lund

Dato : 17-04-04 15:06

Thomas Petersen (slet 229O4) <itsikring@229O4itsikring.dk> wrote:

> Det er ikke meningen at drive trafik til sitet, men at modtage
> seriøs kritik.

Da du spammede gruppen første gang (for ca. en måned siden), kom der
ellers en del kritik af dit site (mht. indhold), så vidt jeg husker.

--
Jesper Lund

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 17-04-04 19:26

In article <10821932110.931661113172826@dtext.news.tele.dk>, Thomas Petersen wrote:
> Du kan besøge sitet på http://www.itsikring.dk

IT-sikring?

Microsoft VBScript runtime error '800a000d'

Type mismatch: 'iCommentOnID'

/includes/comments-inc.asp, line 208

Ovenstående tog 6 sek. at fremprovokere.

> Jeg håber ikke der er personer som anser dette indlæg for spam, da jeg
> blot forsøger at etablere et seriøst dansk site for private brugere.

Jeg fatter ikke din hensigt, udover du vil tjene nogle reklame
penge på en nem måde.

Hvis du havde reele hensigter, hvad så med at komme med
artikler til OSS'en for denne nyhedsgruppe?

--
Mvh.
Christian E. Lysel

Fra : Niels Callesøe

Dato : 18-04-04 08:02

Thomas Petersen wrote:

[snip spam vi har set før]

.... er du Bjarne i forklædning?

--
Niels Callesøe - dk pfy
Bogus virus warnings are spam. Reject them using Postfix:

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-04 01:09

> [...]
> hvis man er helt fremme i skoene i it-verdenen.
>
> Men for den enkelte private it-bruger kan det at komme ind på

Det er sandelig også en stor opgave at finde noget relevant om sikkerhed på
din side.

> Jeg har derfor taget tyrene ved hornene og har lavet et web-site for
> private itbrugere.

En website som blot er en linksamlig krydret med reklamer, eller var det
omvendt.

> Målet med sitet er at gøre det let og overskueligt for den private
> bruger.

Hvor er det lige jeg finder noget om edb/sikkerhed?

SNIP>

> Jeg håber ikke der er personer som anser dette indlæg for spam, da jeg
> blot forsøger at etablere et seriøst dansk site for private brugere.

I sin nuværende udformning kan det ikke bruges til noget, jeg ville finde
større hjælp op jubii.

--
Mvh Kajo