Outlook express
Fra : Aage

Dato : 16-04-04 20:18

Outlook express fjerner adgangen til usikre filer. Hvorfor gør den pludselig
det og hvordan får jeg adgang til dem. Det er sket 3 gange nu fra to
forskellige hvor der aldrig plejer at være problemer. Jeg har for nylig
installeret TDC's sikkerhedspakke med firewall. Kan hunden ligge begravet
her?
Aage

Fra : Palle Jensen

Dato : 16-04-04 20:28

Aage wrote in news:40803169$0$181$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> [...]
> problemer. Jeg har for nylig installeret TDC's sikkerhedspakke
> med firewall. Kan hunden ligge begravet her?

Hej Åge.. Du fik ellers svaret ovre i spil gruppen.

Citerer det lige her:

-------------------
Forkert NG, men prøv Tools -> Options -> Security og fjern hakket i
"Do not allow attachments....."
-------------------

Hvis det er kommet pludseligt, så kan det vel være i forbindelse med
opdatering af Win eller noget i den stil?

--
Palle Jensen

For kontakt via E-mail: Skift "invalid" ud med "dk"
For contact via E-mail: Change "invalid" to "dk"

Fra : Per Nielsen

Dato : 16-04-04 20:32

"Aage" <aage@post11.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det og hvordan får jeg adgang til dem. Det er sket 3 gange nu fra to
> forskellige hvor der aldrig plejer at være problemer.

Har du foretaget Windows Update for nylig? Du har sandsynligvis et hak ved
"tillad ikke, at vedhæftede filer, der muligvis kan indeholde virus, gemmes
eller åbnes". Finder du under
Funktioner\Indstillinger\Sikkerhed\Virusbeskyttelse.

> Jeg har for nylig
> installeret TDC's sikkerhedspakke med firewall. Kan hunden ligge begravet
> her?

Pas.