Problemer med Antivir i win98
Fra : Simon Jensen

Dato : 14-04-04 11:27

Jeg har installeret Antivir antivirus program fra www.free-av.com
nogle maskiner. Jeg syntes det gik strålende og begyndte at intalllere
det på nogle flere. Men alle de maskiner med win98 er begyndt at lave
vrøvl. Efter en opdatering, som jeg foretog på samtlige maskiner gik
98 maskinerne i knæ. Ved næste opstart kørte Antivir i en form for
DOS-mode. Den fandt nogle forskellige infections. Man skulle trykke
delete en hel del gange før den ville gå videre, men tilsyneladende
til den samme fil.. Når det så kørte i windows igen havde de det med
at fjerne alle programmer i system tray. Inklusiv den selv!
Nu har antivir altså lavede ballade i alle programmerne i system tray.
Og når den skal lukke ned, så er der igen problemer fordi den har en
hel del progarmmer kørende (måske i trayet) som hedder winocx32. De
skal lukkes enkeltvis før den kan lukkes ned.

Dette er sket på fire maskiner alle med 98, efter samme opdatering at
programmet.

Nogen der har prøvet noget lignenede?? Og er der noget der var hvordan
man løser der?

Fra : Per Nielsen

Dato : 14-04-04 14:33

Ved ikke om du kan bruge det til noget, men Antivir (nyeste version) virker
fint her i en fuldt opdateret WinXP Pro.