Zyxel 650 og FTP problemer
Fra : J.B

Dato : 27-04-04 23:41

Hej NG,

Jeg har en Zyxel 650R-31 router fra Cybercity. Jeg kan ikke få sat min ftp
op. Jeg sat port 20 og 21 op i SUA/NAT tabellen via webinterfacet til
routeren og rettet dem mod min lokale ip (10.0.0.2). Jeg har opdateret
firmware ( V3.40(KL.4)b2 ) og deaktiveret min firewall imens jeg testede om
ftp'en virker. Loopback skulle være slået til i den nye firmware så det
burde ikke være problemet. Men hver gang jeg prøver at logge ind på min
ServU FTP server får jeg en "connection refused". Jeg har mange gange sat
ServU op før så det skulle nødig være her problemet ligger.

Er der nogen der kan hjælpe mig på vej?

Mvh
J.B.

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 28-04-04 05:45

"J.B" <notsett@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der kan hjælpe mig på vej?

Kan du connecte til serveren lokalt, ved brug af 10.0.0.2 fra en anden PC på
dit LAN?

/Brian

Fra : J.B

Dato : 28-04-04 14:22

> Kan du connecte til serveren lokalt, ved brug af 10.0.0.2 fra en anden PC

> dit LAN?

Jo det kunne jeg godt! Og problemet var alligevel min firewall. Havdle lige
glemt at sætte port 20 og 21 op i den. Tak for svaret!