fast og trådløst net ...
Fra : rasmus carlsen

Dato : 27-04-04 07:44

Hej med jer.

Jeg skal ud og investerere i en lille router, så jeg ikke behøver ligge på
gulvet og skifte stik, når jeg skal bruge den bærbare. Jeg har tænkt mig at
købe en ganske og aldeles billig en med indbygget 4-port switch. Det er der
vel ingen ben i. Men kan jeg også købe et hvilken som helts accespoint og
sætte i en af switchens porte og så have trådløst net og netværk på den
bærbare?

ras

Fra : Peter Dzougov

Dato : 27-04-04 08:12

Så er (sgu) billigere at købe en router med indbygget trådløs option...
efter g. standarten (hurtig og bagud kompatibel).
Har selv lige indkøbt en 3com gateway med indbygget (og optionel) WIFI (...g
stnd.) til 899,- .

Men jo man kan også blot købe et accespoint og plugge i en af de ledige
porte i switchen, fungerer u. probl.

M.v.h.
Peter

Fra : rasmus carlsen

Dato : 27-04-04 08:20

"Peter Dzougov" <p.dzougovREMOWE@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> efter g. standarten (hurtig og bagud kompatibel).
> Har selv lige indkøbt en 3com gateway med indbygget (og optionel) WIFI

- har sådan en indbygget switch eller skal den så købes seperat?

ras

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 27-04-04 08:31

Peter Dzougov wrote:
> [...]
> option... efter g. standarten (hurtig og bagud kompatibel).
> Har selv lige indkøbt en 3com gateway med indbygget (og optionel)

Netto har for nylig haft et Topcom WBR654 access point med
indbygget router og 4-ports switch til 699,-
Der var stadig et par stykker tilbage i lørdags i min lokale Netto.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : rasmus carlsen

Dato : 27-04-04 09:03

"Per H. Nielsen" <phn@dkscan.dkx> skrev i en meddelelse

> Netto har for nylig haft et Topcom WBR654 access point med
> indbygget router og 4-ports switch til 699,-
> Der var stadig et par stykker tilbage i lørdags i min lokale Netto.

- ok.

ras

Fra : rasmus carlsen

Dato : 27-04-04 10:49

> [...]
> indbygget router og 4-ports switch til 699,-
> Der var stadig et par stykker tilbage i lørdags i min lokale Netto.

- hvor ...?

ras

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 27-04-04 12:55

rasmus carlsen wrote:

> - hvor ...?

Buddinge Hovedgade i Gladsaxe (krydset ved Stengårds Alle).

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>