Linksys EW5HUB polaritet?
Fra : Ole

Dato : 24-04-04 14:53

En Linksys 5-Port Workgroup Hub type EW5HUB skal strømforsynes
med 7,5 V jævnspænding, 400-700 mA.

Jeg har sådan en EW5HUB, men mangler strømforsyningen.

Til gengæld har jeg en Mascot universalstrømforsyning med et stik,
der passer, men kan ingen steder finde noget om, hvilken polaritet
jeg skal vælge på stikket. Er inderlederen den positive pol?

Hvis du har en Linksys hub magen til og har mulighed for at måle på
din tilhørende strømforsyning, vil jeg være meget glad for at få det
be- eller afkræftet, så jeg ikke brænder noget af.
--
Venlig hilsen
Ole Kiilerich