NexExpress og router
Fra : KO

Dato : 29-04-01 07:01

Jeg kan ikke rigtig blive klog på TDK hjemmeside!

Følger der altid en router med, ved bestilling af NetExpress? Er det noget man skal betale ekstra for?

Fra : Niels Callesøe

Dato : 29-04-01 09:29

KO wrote in <9cgani$1ca$1@news.cybercity.dk>:

> Følger der altid en router med, ved bestilling af NetExpress?

Ja.

> Er det noget man skal betale ekstra for?

Nej.

--
Niels Callesøe - nørd light
Disclaimer:

Fra : jan larsen

Dato : 29-04-01 10:33

Hej.
Hmm, jeg er blevet opkrævet et gebyr for 1 Nettermineringsstikkontakt på kr.
325.00 og hvis man har isdn, 1 Konvertering Tele Abonnement kr. 450.00 og
så havde de sgu taget kr 350.00 for oprettelsen af 1 Netexpres, men den har
de dog slettet igen.

Konverteringer er for at gå tilbage til alm. analog telefon igen.
--
Venlig Hilsen
Jan Larsen

Fra : Berg Hansen

Dato : 29-04-01 12:16

Ring til Birgit Bau (hos TDC) på 33992508 hun kan fjerne de 450 kr.

Fra : Niels Callesøe

Dato : 29-04-01 13:23

Berg Hansen wrote in <9cgt51$712$1@news.inet.tele.dk>:

> Ring til Birgit Bau (hos TDC) på 33992508 hun kan fjerne de 450 kr.

Det var da noget ualmindeligt tåbeligt noget at skrive i en
nyhedsgruppe. Nu skal Birgit så til at have nyt nummer. Suk.

Fra : Niels Callesøe

Dato : 29-04-01 13:22

jan larsen wrote in <9cgmug$eoj$1@news.inet.tele.dk>:

> [...]
> slettet igen.
>
> Konverteringer er for at gå tilbage til alm. analog telefon igen.

Hvad har det at gøre med om man skal betale ekstra for en router eller
ej?