Få min xbox på trådløst netværk!
Fra : Mads Millfarm

Dato : 20-04-04 12:55

Hejsa,

Håber der er en der kan hjælpe mig, jeg har et accesspoint som er koblet til
mit lokale netværk, og jeg vil helst være fri for at trække et kabel gennem
hele huset for at få min xbox på nettet. Så mit spørgsmål er dette : kan man
få en tingest jeg kan sætte ind i netstikket i xbox'en der gør den trådløs
??

Håber i forstår hvad jeg mener!

Mvh
Mads

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 20-04-04 13:27

"Mads Millfarm" <madsmillfarmNEJTAK@TILSPAMhotmail.com> crashed Echelon
writing news:c6333t$m9l$1@sunsite.dk:

Google vil også være din ven http://shor.ter.dk/243837574

--
Bjarke Andersen

Fra : Mads Millfarm

Dato : 20-04-04 14:35

> Google vil også være din ven http://shor.ter.dk/243837574

tak, men google har nu altid været min ven!

Men spørgsmålet er bare hvor man køber denne inden for EU!

Fra : Mads Bahrt

Dato : 20-04-04 15:12

Mads Millfarm wrote:

> tak, men google har nu altid været min ven!
>
> Men spørgsmålet er bare hvor man køber denne inden for EU!

Linksys laver et par produkter der kan det samme: WGA11B og WGA54G. Ud
over dissehar de et lignende produkt der dog kræver en computer til den
indledende opsætning: WET11

MVH
Mads

Fra : Ukendt

Dato : 20-04-04 22:34

"Mads Bahrt" <mads_bahrt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Hej

D-Link laver også en der hedder 810+
Jeg bruger selv denne i mit netværk, dog ikke med x-box.

Hilsen
Christian Schou