Anbefaling af router
Fra : Simon Jensen

Dato : 19-04-04 20:13

Hej med jer.
Jeg vil høre om der er nogle her i gruppen som kan anbefale en router til
mig.
Jeg har flg. krav.

Høj stabilitet, dvs. ikke låser umotiveret som D-link gør ( DI604 )
Lav varme udvikling.
VPN
MSN som virker både med video/lyd

Gode forslag modtages .

Har prøvet flg. modeller DI-604 2 stk. begge ustabile, låser ca. hver 3. dag
.. MSN + VPN virker - stegepanden i folkemunde.
TopCom WBR 611. : MSN ustabil, VPN Ustabil, låser dog ikke som D-Link. Varme
ok.

Venlig hilsen

Simon Jensen

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 19-04-04 23:34

On Mon, 19 Apr 2004 21:12:37 +0200, "Simon Jensen"
<aerotosse3nospam@hotmail.com> wrote:

>Gode forslag modtages .

Du er så kritisk at jeg kun ser en løsning - Lav din egen router

Det er ikke specielt vanskeligt: en computer (486'er er udmærket) plus
lidt linux....

<mlr>

Fra : Calle.

Dato : 20-04-04 05:32

Michael Rasmussen wrote:

> Du er så kritisk at jeg kun ser en løsning - Lav din egen router
>
> Det er ikke specielt vanskeligt: en computer (486'er er udmærket) plus
> lidt linux....

gnatbox er lige at gå til

--
Calle.

Fra : Knud Aagaard

Dato : 20-04-04 07:28

Hej
wrote:

> [...]
>mig.
>Jeg har flg. krav.
>
>Høj stabilitet, dvs. ikke låser umotiveret som D-link gør ( DI604 )
InterJak 200 kunne være et forslag.

--
Hilsen fra Knud Aagaard
http://knudaagaard.dk/

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 21-04-04 22:14

On Tue, 20 Apr 2004 08:28:01 +0200, Knud Aagaard
<knud@knudaagaard.dk> wrote:

> InterJak 200 kunne være et forslag.

Produktet er dødt, så det er uden support og opdateringer. Det
virker ikke fornuftigt at bruge et dødt produkt til noget som
VPN.

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : M.Kay

Dato : 22-04-04 07:45

I know it's awful, but Simon Jensen wrote to everybody in dk.edb.netvaerk
saying:

> Hej med jer.

> Gode forslag modtages .

Så skal du vist have en ZyXEL ZyWALL 2 Firewall.

--
Kay

Fra : Martin Kiefer

Dato : 22-04-04 14:23

"Simon Jensen" <aerotosse3nospam@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Høj stabilitet, dvs. ikke låser umotiveret som D-link gør ( DI604 )
> Lav varme udvikling.

Har du evt. overvejet en Cisco 806'er?

Martin Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : Simon Jensen

Dato : 24-04-04 20:33

Hej igen.
De 2 sidst nævnte lyder seriøse.
Mon de så er fri for tendensen til at "låse" ?

Jeg takker for input og kigger nærmere på tekniske data for routerne.

/Simon