problemer med filoverførsel i msn
Fra : Martin Schultz

Dato : 19-04-04 14:43

Hejsa

Jeg har et lille problem i mit hjemmenetværk. Jeg har 2 computerer med
windows XP og den nyeste version af windows messenger, jeg har også prøvet
med msn messenger og her er problemet der også.

Fra computer 1 til computer 2 kan jeg godt sende filer men jeg kan ikke
sende filer fra computer 2 til computer 1. Der er ingen problemer med at
sende beskeder. HVis jeg får en over internettet til at sende en fil til
computer 1 virker det uden nogen problemer.

Der er ingen firewalls på nogen af computerne. Nogen der har en ide til
hvad der kan være galt?

Martin
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.