Topcom Wireless Stick
Fra : Karoline & Flemming

Dato : 17-04-04 17:22

Hej gruppe

Jeg har fået en Topcom Wireless Stick, som skal erstatte et pcmciakort fra
SMC.
Mit problem er at jeg ikke kan koble på nettet, med sticken uden at jeg
først har været på med SMCkortet.
Jeg kører med WinXphome.

Hvordan kan jeg fortælle maskinen at den skal bruge stick og ikke
pcmciakort?

Karoline & Flemming

Fra : RpR

Dato : 17-04-04 23:25

> Hvordan kan jeg fortælle maskinen at den skal bruge stick og ikke
> pcmciakort?

Prøvet at afinstallere PCMCIA kortet?

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Karoline & Flemming

Dato : 18-04-04 17:10

"RpR" <rpr@mopedgallery.dk> skrev i en meddelelse

> Prøvet at afinstallere PCMCIA kortet?

Nææhh det har jeg godt nok ikke, jeg troede det var nok at pille kortet ud
af maskinen.
Men nu afinstallerer jeg kortet og håber at være gtilbage om lidt

Karoline & Flemming