A4.dwt efterlyses
Fra : Thomas Petersen

Dato : 08-12-00 10:14

Jeg mangler desværre min templatefil: A4.dwt

Er der en venlig sjæl, der kan maile den til mig?

Thomas Petersen

Fra : eucm3249

Dato : 08-12-00 10:41

Hej

Lav selv en, ved at åbne en eksisterende DWG - slette hvad der er tegnet og
brug SAVE AS til at gemme i DWT format.
Så er du også sikker på at det bliver en fil det passer til dig AutoCAD
version.

Vh Freddy Suurland

Thomas Petersen <Thomas_Petersen@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:90q8nt$ebr$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Michael

Dato : 10-12-00 00:53

Hej Thomas !

Kig evt. ind på denne side, hvor jeg fortæller om mine erfaringer med
Autocad.
http://home9.inet.tele.dk/michulla/page15.html

Det er godt nok stadig version 14 / LT97, men jeg kommer snart med den i
2000.

Jeg sender dig gerne min basistegning, lad høre fra dig.

Hilsen

Michael