Bruger system
Fra : Jacob Hansen

Dato : 28-04-04 13:48

Hej allesammen har brug for et nogenlunde færdig system som kan gøre det jeg
har brug for, skal have en intern del kun for nogen personer på siden det
der bla. skal være er:

Ekstra links på menuen som kun kan ses når man er logget ind.
Billed galleri hvor billederne ikke kan ses uden at være logget ind også
selvom man har stien til billedet.
Et nyheds system (kan evt undlades da jeg har et jeg kan bruge i forvejen)
Evt. Webmail.

Mvh. Jacob

Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 28-04-04 15:32

Jacob Hansen wrote:
> [...]
> selvom man har stien til billedet.
> Et nyheds system (kan evt undlades da jeg har et jeg kan bruge i forvejen)

masser :)

http://www.opensourcecms.com/

Det er bare at finde ud af hvad du selv vil / kan lave om ved det / dem...
Dog er det et ret bredt formuleret spørgsmål du stiller, så der er nok
lidt research i hvad det egentligt er dit behov.

--
excuse of the day : le0: no carrier: transceiver cable problem?
from bofh : http://www.cs.wisc.edu/~ballard/bofh/

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 28-04-04 15:19

Jacob Hansen wrote:
> Hej allesammen har brug for et nogenlunde færdig system som kan gøre det jeg
> har brug for, skal have en intern del kun for nogen personer på siden det
> der bla. skal være er:

Siden du ikke nævner noget om, hvor du har forsøgt at finde en løsning
(eg. www.hotscripts.com), må jeg gå udfra, at søger nogle til at lave en
løsning til dig.

Har jeg ret, skal du henvende dig i news:dk.opslag.stillinger - denne
gruppe er til jobopslag, hvor jeg mener dit indlæg hører hjemme.

Mvh
Tonni

Fra : Jacob Hansen

Dato : 30-04-04 18:07

kigger lidt videre på det, men tak for hjælpen

Mvh. Jacob