safe_mode og path
Fra : Kim Schulz

Dato : 25-04-04 15:58

hejsa
hvordan er det nu lige det er med safe_mode og så path. Jeg har en fil
som bliver inkluderet med fuld sti fra roden af filsystemet af, men
alligevel så påstår den :
Warning: Unable to access
/mnt/web_dk/web_domains/site12/public_html/file/fileHandler.class in
/mnt/web_dk/web_domains/site12/public_html/GUI.php on line 81

Hvordan er det lige man klarer den?

--
Kim Schulz | Linux - Your Choice! Your Opinion! Your life!
Geek by nature |

Fra : Jan

Dato : 09-05-04 14:45

Sådan

require($_SERVER['DOCUMENT_ROOT']."/file/fileHandler.class");

---------
/Jan
www.quickauktion.dk