Usenet gruppe på min hjemmeside
Fra : Christian

Dato : 25-04-04 11:30

Hej
Jeg kunne godt tænke mig at ligge adgang til en bestemt nyhedsgruppe på min
hjemmeside (online newsreader) og har
i den forbindelse fundet et glimerende script:
http://mynewsgroups.sourceforge.net

Problemet er bare at jeg ikke kan få det til at virke.

Jeg bruger cybercity som opkobling, men problemet er at scriptet ikke kan
hente noget fra news.cybercity.dk

Måske jeg skal hente fra en anden gratis news.xxx.dk ?

Nogen som har fået ovenstående til at virke ?

pft Christian

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-04-04 17:01

"Christian" <fals@mail.dk> skrev :

>Jeg bruger cybercity som opkobling, men problemet er at scriptet ikke kan
>hente noget fra news.cybercity.dk

Såfremt det er den hjemmesideplads, der følger med dit
internetabonnement, så har du ikke mulighed for det ønskede.

Der kræves et webhotel, som understøtter serverside og det gør
den der medfølger interabonnementer ikke.

En gratis og vist ganske udmærket mulighed er http://frac.dk
--
Knud

Fra : Carsten Nielsen

Dato : 26-04-04 15:48

"Christian" <fals@mail.dk> wrote in message news:<c6g3ut$22ks$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> i den forbindelse fundet et glimerende script:
> http://mynewsgroups.sourceforge.net
>
> Problemet er bare at jeg ikke kan få det til at virke.

Hvis du kan nøjes med at lægge et link, så kopier linket fra groups.google.com

Linket til sci.astro er f.eks.

http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&group=sci.astro

Det skal selvfølgelig være en gruppe de har på Google.

Venligst

Carsten Nielsen

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 27-04-04 10:39

Christian wrote:
> Jeg bruger cybercity som opkobling, men problemet er at scriptet ikke kan
> hente noget fra news.cybercity.dk

Bruger du også cybercity som opkobling der hvor serveren står?

> Måske jeg skal hente fra en anden gratis news.xxx.dk ?

Du kan jo prøve med en af de grupper de fører på sunsite.dk

--
mvh. Nezar Nielsen
http://fez.dk