PHPSESSID
Fra : Jimmy

Dato : 21-04-04 08:19

Hej

Første gang en besøgende går ind på min side tilføjes PHPSESSID til URL'en
og diverse links på siden.

...ref='/index.php?Page_ID=166&PHPSESSID=333cc16557eac8af2588e168384969d6'
targe

Men hvordan slår man det fra uden at Sessions ophører med at virke?

Jeg formoder/håber det kan gøres i .htaccess men jeg har ikke kunnet finde
det på google.

Nogen der kan hjælpe?

Mvh
Jimmy

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-04 09:06

Jimmy wrote:
> [...]
> targe
>

> Men hvordan slår man det fra uden at Sessions ophører med at virke?

Du tilføjer følgende:
ini_set("url_rewriter.tags", "");

--
Mvh.
Martin Møller Bæk

Fra : Jimmy

Dato : 21-04-04 09:09

"Martin Møller Bæk" <martin@sletdetteherfoerstaflame.dk> wrote in message

URL'en

....ref='/index.php?Page_ID=166&PHPSESSID=333cc16557eac8af2588e168384969d6'

> Du tilføjer følgende:
> ini_set("url_rewriter.tags", "");

Sørme ja - Det virkede. Tak.

Jeg går ud fra at mod_rewrite ville ophøre med at virke, hvis man ønskede at
bruge det, men det må jeg så leve med.

mvh
Jimmy

Fra : Jakob Braad

Dato : 22-04-04 08:10

> [...]
> targe
>

> Men hvordan slår man det fra uden at Sessions ophører med at virke?

Jeg har et lidt lignende problem.
Jeg har selv et login system som virker fint og aldrig tilføjer
PHPSESSID til URL'en.
Jeg skulle så hjælpe en bekendt med et tilsvarnede login-system (dog
ikke helt magen til). Det tilføjer sommetider PHPSESSID til URL'en.
Jeg har prøvet begge scripts på den samme server, men det ændrer ikke noget.
Jeg tror altså på at jeg kan løse problemet i scriptet og ikke kun i
..htaccess filen.
Er der nogen der har en ide om hvornår PHPSESSID bliver tilføjet til URL'en.

Det undrer mig meget at der er denne forskel på de to login scripts.