Logo Ændring
Fra : H@nZen

Dato : 20-04-04 22:36

Hej Allesammen

Jeg har sat et forum op på min hp, men ville gerne vide om jeg ikke kan
ændre "PHPBB" logoet med noget andet ??

Hvis hvordan gør jeg så det ?? Er ikke så meget inde i Php endnu ??

Forummet kan se her...
http://www.fanmegeil.dk/forum/index.php

På forhånd tak

Lars

Fra : Vmm

Dato : 20-04-04 23:09

"H@nZen" <Lars_hansen@tele2adslnospam.dk> wrote in message
> Hej Allesammen
>
> Jeg har sat et forum op på min hp, men ville gerne vide om jeg ikke kan
> ændre "PHPBB" logoet med noget andet ??
>
> Hvis hvordan gør jeg så det ?? Er ikke så meget inde i Php endnu ??

Det kræver kun lidt logisk tækning!
Lav et logo, kald det for "logo_phpBB.gif" og læg det her:
http://www.fanmegeil.dk/forum/templates/subSilver/images/logo_phpBB.gif

Mindes også dette står beskrevet på phpbb's hjemmeside!!

Fra : H@nZen

Dato : 20-04-04 23:31

"Vmm" <weaasdf@dgfdfg.vmm> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://www.fanmegeil.dk/forum/templates/subSilver/images/logo_phpBB.gif
>
> Mindes også dette står beskrevet på phpbb's hjemmeside!!

Arhh det prøver jeg da lige !! Takker

Fra : Lars Brink [2650]

Dato : 20-04-04 23:16

> Forummet kan se her...
> http://www.fanmegeil.dk/forum/index.php

Fra en Lars til en anden så skulle du installere 2.0.8a som er den nyeste.
Sådan bare for en sikkerhed skyld!

--
Mvh Lars Brink Christensen
* Hjemmeside om Colombia? Se www.colombia.dk *

Fra : H@nZen

Dato : 20-04-04 23:30

"Lars Brink [2650]" <usenet@papayaREMOVEconTHISsulting.com> skrev i en
meddelelse news:4085a0c8$0$535$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Fra en Lars til en anden så skulle du installere 2.0.8a som er den nyeste.
> Sådan bare for en sikkerhed skyld!

Okay..!! Kan man lave en opdatering eller hvordan skal jeg gøre det så jeg
ikke sletter hele forummet ??

Fra : Lars Brink [2650]

Dato : 22-04-04 07:35

> Okay..!! Kan man lave en opdatering eller hvordan skal jeg gøre det så jeg
> ikke sletter hele forummet ??

Det kan man helt sikkert. Se i dokumentationern. Jeg valgte www.pgorum.org i
stedet og kender ikke så meget til det andet