Weblog generator - findes det?
Fra : Bo Jørgensen

Dato : 20-04-04 10:08

Hejsa!
[venligts henvist hertil fra dk.edb.internet.webdesign.dk]
Jeg er interesseret i weblogs (blogger) - er der ikke en eller anden
programmør
som kunne lave en weblog-generator, hvor man "bare" sætter x antal krydser
og skriver lidt tekst ind i en formular og vupti kommer der en html kode
frem, som derefter kan klippe&klistres efter behov - lidt ligesom
www.metamaten.dk.

Jeg ved godt at det kræver en tilpasning i forholdt til det webhotel man
bruger - men det kan vel også løses.
Jeg (skolen) bruger Sektornet
http://www.uni-c.dk/produkter/hosting/webhotel/teknik/teknik.html

Måske findes det allerede, eller er det helt umuligt at lave?

Venlig hilsen Bo

Min nuværende weblog:
http://radio.weblogs.com/0136165/

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 20-04-04 10:46

Bo Jørgensen wrote:

> Jeg er interesseret i weblogs (blogger) - er der ikke en eller anden
> programmør som kunne lave...

Tjo, hvortil skal fakturaen sendes?

Denne gruppe er en "hjælp-til-selvhjælp" gruppe. Det vil sige, at man
selv lave et stykke kode, og hvis man støder ind i problemer, kan man
spørge om hjælp her.

Hvis du ønsker at engagere en php-kyndig til at lave noget for dig, kan
du henvende dig i gruppen news:dk.opslag.stillinger

> Måske findes det allerede, eller er det helt umuligt at lave?

Du kan evt. kigge på www.hotscripts.com - de har vist ret meget af den
slags.

Mvh
Tonni

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 20-04-04 11:02

> Du kan evt. kigge på www.hotscripts.com - de har vist ret meget af den

Tak, det var vist lige LINKET jeg skulle bruge - og så leder jeg ellers
videre efter en weblog-generator

/Bo

Fra : Kai Birger Nielsen

Dato : 20-04-04 11:49

In <4084f509$0$159$edfadb0f@dread11.news.tele.dk> "Bo Jørgensen" <bo@pc.dk> writes:

>Tak, det var vist lige LINKET jeg skulle bruge - og så leder jeg ellers
>videre efter en weblog-generator

>/Bo

Greymatter ? <http://www.noahgrey.com/greysoft/>

Om ikke andet, så kan du aflure nogle ord, der er gode at putte ind
i en google søgning.

mvh Birger Nielsen (bnielsen@daimi.au.dk)

Fra : Andreas Haugstrup Pe~

Dato : 20-04-04 17:27

Kai Birger Nielsen <bnielsen@daimi.au.dk> wrote in

> Greymatter ? <http://www.noahgrey.com/greysoft/>

Det er vist meget lang tid siden der er blevet udviklet på Greymatter. Det
var det alle brugte da jeg begyndte, men Greymatter er alt andet end
brugervenligt.

Se evt. på Wordpress, Textpattern eller Moveable Type.

--
Personal: <http://www.solitude.dk>
File Thingie - PHP File Manager <http://www.solitude.dk/filethingie/>

Fra : Tommy Ipsen

Dato : 20-04-04 22:16

Bo Jørgensen wrote:

> [...]
> www.metamaten.dk.
>
> Jeg ved godt at det kræver en tilpasning i forholdt til det webhotel man

Du kan kigge nærmere på:

http://software.freshmeat.net/projects/pnob/?branch_id=48669&release_id=158215

Mvh Tommy

Fra : Morten Blinksbjerg N~