Alt tekst i script presset sammen !!!
Fra : Emma-Sofie

Dato : 08-04-04 12:39

Hej
Jeg har et helt almindeligt php script som jeg har rettet i vha. notepad.
Nu har jeg været så heldig at få hjælp med nogle rettelser, men
efterfølgende når jeg går ind via notepad for at rette i scriptet, så er alt
teksten presset sammen !!
Ligesom det hele står på en linie !!!

Skal jeg nu bruge en speciel editor til at læse det eller kan det ændres
tilbage på nogen måde ???

Tak

Fra : Dan Molberg

Dato : 08-04-04 13:45

In news:c53dj9$16br$1@news.cybercity.dk,
Emma-Sofie <Emma-Sofie@qwerty.dk> typed:
> [...]
> Ligesom det hele står på en linie !!!
>
> Skal jeg nu bruge en speciel editor til at læse det eller kan det
Det står ikke på en linie, det er bare notepad der ikke kan finde ud af at
\n er en ny linie og der skal ikke \n\r til

\n = newline
\r = return carrige

Find en anden editor, du kunne evt hente HomeSite som kan fåes i trialware
udgave: http://www.macromedia.com/go/tryhomesite

Ellers findes der bunker af HTML editors som er freeware:
http://www.tucows.com/htmledit95_license.html
--
MVH Dan Molberg
http://beyond.repair.dk/

Fra : Emma-Sofie

Dato : 08-04-04 17:09

Tak for dit svar.
Ja, løsningen var en anden editor.

Jeg fandt ud af, at Wordpad kunne klare det.

TAK