saldo beregning
Fra : news.arrownet.dk

Dato : 05-04-04 12:58

Hej Gruppe,

Jeg har en hjemmeside hvor jeg prøver at give lidt oddset forslag på nogen
udvalgte kampe.

Direkte link: http://www.eurobold.dk/forslag.php?oddsid=1

Problem: Kan ikke lige gennemskue hvordan jeg får den til at beregne hvor
meget jeg f.eks. har vundet udfra Tip=Result.

Som det er lige nu genererer jeg nemlig ikke alle kuponerne, jeg viser blot
kampen 1 gang. Hvis f.eks. jeg laver et væddemål hvor 2 ud af 3 kampe skal
gå hjem og så alle 3 kampe går hjem har jeg jo ikke alle kuponerne til at
beregne oddset gevinst for hver enkelt kupon.

Det jeg mangler er et forslag til hvordan jeg kan beregne en saldo, herunder
muligvis en metode der kan finde og generere alle de kuponer hvor
tip=result.

Håber I kan hjælpe

På forhånd tak
Anders

Fra : Anders

Dato : 05-04-04 18:49

Håber da nogen der kan hjælpe

også gerne et link til et sted hvor jeg kan få lidt hjælp hvis det er.

/Anders