Vil du lege med PHP5 ??
Fra : Peter K.C. Nielsen

Dato : 02-04-04 19:50

Hejsa Alle

Jeg ville lige fortælle at i kan få et webhotel med php5 hos cGroup
www.cgroup.dk

Fra : Leonard

Dato : 02-04-04 20:01

"Peter K.C. Nielsen" <pcn@cgroup.dk> wrote:

>Jeg ville lige fortælle at i kan få et webhotel med php5 hos cGroup

Reklamer og opslag hører ikke til i denne gruppe.
Du bør slette dit indlæg hurtigst muligt.
--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Kim Schulz

Dato : 02-04-04 20:47

On Fri, 2 Apr 2004 20:50:00 +0200
"Peter K.C. Nielsen" <pcn@cgroup.dk> wrote:
> Hejsa Alle
>
> Jeg ville lige fortælle at i kan få et webhotel med php5 hos cGroup
> www.cgroup.dk

det kan man flere steder - gratis endda.

--
Kim Schulz | Linux - Your Choice! Your Opinion! Your life!
Geek by nature |

Fra : Jesper

Dato : 02-04-04 21:29

Hvordan skal man tolke følgende priseksempel fra hjemmesiden ?

Priserne regnes ud efter størrelsen af dit webhotel - og det er simpelt kr.
10,- pr. MB/år, Altså ville et Webhotel på 100 MB med både MySql & Postgress
koste kr. 120,- pr. år + moms.

Er det mig eller er udregningen helt hen i skoven ?

/Jesper

Fra : Janus Høi

Dato : 02-04-04 22:48

"Jesper" <hobbes@NOSPAMvkr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Postgress
> koste kr. 120,- pr. år + moms.
>
> Er det mig eller er udregningen helt hen i skoven ?

Vil det så ikke koste 1000,- pr.år?
--
Janus

Fra : Peter Brodersen

Dato : 02-04-04 23:45

On Fri, 2 Apr 2004 20:50:00 +0200, "Peter K.C. Nielsen"
<pcn@cgroup.dk> wrote:

>Jeg ville lige fortælle at i kan få et webhotel med php5 hos cGroup
>www.cgroup.dk

Det, du fortæller os, er, at du tager penge for at tilbyde en unstable
platform, som der ikke er support til?

--
- Peter Brodersen

Ugens sprogtip: smide (og ikke smidde)

Fra : Jonas Voss

Dato : 03-04-04 11:03

In dk.edb.internet.webdesign.serverside.php, pcn@cgroup.dk wrote:

> Jeg ville lige fort?lle at i kan f? et webhotel med php5 hos cGroup
> www.cgroup.dk

Man kan prøve det gratis hos:

<http://dotgeek.org/>

--
| Jonas @ 55.68 , 12.57 | <http://blog.verture.net/> |

BOFH-excuse: Electricians made popcorn in the power supply