Blækpatroner til HP - Billigeste?
Fra : WonderWoman

Dato : 28-04-01 20:51

Hi,

Hvor mon kan man finde de billigeste blækpatroner til HP??
Det drejer sig HP Deskjet Photosmart P1000
HPC6578D
HP51645A

Det er sgu for dyrt med næsten kr. 400 stykket

De må gerne være kompatible "noname" el. lignende.

Kan HP blækpatroner genfyldes?

Mange tak

bcc13340@vip.cybercity.dk

Fra : Kasper Ladingkær

Dato : 28-04-01 21:22

Jeg har lige handlet hos http://www.doninkjet.synonym.dk der er priserne
ok, både for de originale, de uoriginale og refill patroner. Jeg har netop
købt en original 6678 samt en uoriginal 51645. (passer til min HP930), og
alt i alt inkl. efterkravsgebyr gav jeg 509,-.

Tjek evt. selv.

--
Venlig hilsen
Kasper Ladingkær