Problemer med TDC Pro Access?
Fra : Søren Beltofte Søren~

Dato : 28-04-04 10:51

Er jeg den eneste, som jævnligt - 3-4 gange om dagen oplever komplette
udfald af typisk et par minutters varighed hos TDC (ProAccess)?

Det går mig efterhånden på nerverne!

Mvh.
Søren

Fra : Tobias Nielsen

Dato : 28-04-04 11:37

"Søren Beltofte Sørensen" <soeren[mit_rotwein]@beltofte.dk> skrev i en
meddelelse news:408f7e6c$0$195$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Er jeg den eneste, som jævnligt - 3-4 gange om dagen oplever komplette
> udfald af typisk et par minutters varighed hos TDC (ProAccess)?
>
> Det går mig efterhånden på nerverne!

Hvorfor ringer du så ikke til support?

/Tobias

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 28-04-04 22:37

"Søren Beltofte Sørensen" <soeren[mit_rotwein]@beltofte.dk> wrote:

> Er jeg den eneste, som jævnligt - 3-4 gange om dagen oplever komplette
> udfald af typisk et par minutters varighed hos TDC (ProAccess)?
>
> Det går mig efterhånden på nerverne!

Jeg har lagt mærke til at ProAccess kører meget dårligt om søndagen -
specilet om formiddagen.

Det virker som om at de opdaterer noget dér, hvilket jo på sin vis er
ok, men drøn irriterende, år man har en hjemmearbejdsplads.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Morten Davidsen

Dato : 29-04-04 07:29

"Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> skrev i en meddelelse
> "Søren Beltofte Sørensen" <soeren[mit_rotwein]@beltofte.dk> wrote:
> Jeg har lagt mærke til at ProAccess kører meget dårligt om søndagen -
> specilet om formiddagen.
Det er utroligt hvilke konklusioner der kan komme. Du mener at dit ProAccess
kører dårligt om søndagen?
Hvad mener du helt præcis med "dårligt". Går linjen ned? Har du en lavere
hastighed på deres downloadtest?

Jeg har haft ProAccess i over et år uden problemer.

/MD

Fra : Søren Beltofte Søren~

Dato : 29-04-04 09:13

"Morten Davidsen" <email@morten-davidsen.dk_nospam> wrote

> Det er utroligt hvilke konklusioner der kan komme.

Hvis du vil leje ordkløver, kan jeg da bidrage. Jesper har at læse af
indlæget udelukkende gjort en observation - han er ikke konkluderet noget
som helst.

Mvh.
Søren B.

Fra : Søren Beltofte Søren~

Dato : 29-04-04 09:28

"Søren Beltofte Sørensen" <soeren[mit_rotwein]@beltofte.dk> wrote

> Hvis du vil leje ordkløver, kan jeg da bidrage. Jesper har at læse af

... "lege"!

Mvh.
Søren B.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 29-04-04 09:55

> [...]

> kører dårligt om søndagen?
> Hvad mener du helt præcis med "dårligt". Går linjen ned? Har du en lavere

Jeg bruger TDCs ADSL i 15 timer om dagen og ved derfor hvordan linien
normalt opfører sig.

Om søndagen, når alt er stille og jeg vågner kl. 8 om morgenen, så
hygger jeg mig med en kop kaffe og surf.

Dér kører det ofte trægt.

Nej jeg har ikke lavet en test.

> Jeg har haft ProAccess i over et år uden problemer.

Dejligt.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling