Hjælp til opsætning af Emule/ Counterstrik~
Fra : Kenneth

Dato : 26-04-04 16:59

Hejsa
Har et problem med at få sat Emule og counterstrike op i min router.
Hvis jeg åbner de porte i 604 til Emule så virker det fint, men når jeg så
skal spille counterstrike så taber jeg forbindelsen i spillet hele tiden,
fjerner jeg de porte i 604 til Emule så køre spillet uden problemer.

Er der en som kan hjælpe med dette problem ?

Er tele2 kunde, og køre WinXp pro

Mvh

kenneth

Fra : Alzklaz

Dato : 27-04-04 10:00

"Kenneth" <bandit@tele2adslREMOVE.dk> wrote in message
> [...]
> fjerner jeg de porte i 604 til Emule så køre spillet uden problemer.
>
> Er der en som kan hjælpe med dette problem ?

Køb dine spil/film/musik/programmer i stedet for at downloade dem ulovligt
fra nettet, så er du ude over det problem !

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 27-04-04 10:40

Alzklaz skrev i et indlæg på usenet:
> Køb dine spil/film/musik/programmer i stedet for at downloade dem
> ulovligt fra nettet, så er du ude over det problem !

Emule er ikke ulovligt i sig selv, da der også ligger drivere, share- og
freeware programmer og lign., som det er fuldt lovligt at hente.

Det er først ulovligt, hvis man henter ulovlige kopier - og det er jo
ikke sikkert bare fordi man bruger Emule og lign.

Så spørgsmålet er helt OK - men routerspørgsmål hører til i
news:dk.edb.netvaerk !

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Alzklaz

Dato : 27-04-04 12:18

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> wrote in message

> [...]
>
> Det er først ulovligt, hvis man henter ulovlige kopier - og det er jo
> ikke sikkert bare fordi man bruger Emule og lign.

En eller anden måtte jo komme og forsvare det. Vi ved jo godt allesammen
hvad det program bruges til.

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 27-04-04 12:28

On 2004-04-27, Alzklaz <na@nospam.com> wrote:
> En eller anden måtte jo komme og forsvare det. Vi ved jo godt allesammen
> hvad det program bruges til.

Jo, men Jan har jo ret. Det er også lovligt at eje en bil, men ulovligt at
bruge den til rambuktyverier.

Men du har da sikkert også ret i, at 95% af alle emule transfers er ulovlige.

Thomas

Fra : Buster

Dato : 27-04-04 14:03

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 27-04-04 10:54

On 2004-04-26, Kenneth <bandit@tele2adslREMOVE.dk> wrote:

> [...]
> fjerner jeg de porte i 604 til Emule så køre spillet uden problemer.
>
> Er der en som kan hjælpe med dette problem ?

Nej, men jeg vil sige, at det er en dårlig ide at køre emule og en
spilserver samtidig. Emule vil sluge al hastigheden og spillerne vil have
major lag deraf. Ikke specielt sjovt!

Mvh Thomas

Fra : Kenneth

Dato : 27-04-04 16:43

Glem jeg spurte om hjælp i denne gruppe.... men puds lige glorien alle !

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 27-04-04 18:27

On 2004-04-27, Kenneth <bandit@tele2adslREMOVE.dk> wrote:
> Glem jeg spurte om hjælp i denne gruppe.... men puds lige glorien alle !

Behøver vi da ikke, den _er_ ren og pæn

Thomas