har cybercity tit problemer med adsl forbi~
Fra : Michael Hagelquist

Dato : 15-04-04 19:29

har cybercity tit problemer med adsl forbindelsen til dig+++????

MIK

Fra : Martin Callsen

Dato : 15-04-04 19:36

Michael Hagelquist wrote:
> har cybercity tit problemer med adsl forbindelsen til dig+++????

Nope ... den har fungeret upåklageligt - dog til en hamper pris *G*

Med Venlig Hilsen
Martin Callsen

Fra : Thomas Brejner

Dato : 15-04-04 21:06

"Michael Hagelquist" <mh@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> har cybercity tit problemer med adsl forbindelsen til dig+++????
>
> MIK

Nope den har kørt kanon, men dog mangler jeg noget upload til en lidt lavere
pris :)

Mvh
Thomas

Fra : René

Dato : 16-04-04 08:42

On Thu, 15 Apr 2004 22:05:37 +0200, Thomas Brejner wrote:

>Nope den har kørt kanon, men dog mangler jeg noget upload til en lidt lavere
>pris :)

Det tror jeg der er mange der synes.

Hilsen René

Fra : Claus Tersgov

Dato : 16-04-04 09:03

Uheldigvis faldt René over tastaturet og skrev derved følgende:

> Det tror jeg der er mange der synes.

Næh, jeg er godt tilfreds med prisen. Pris og kvalitet hænger nøje
sammen. Det er ikke alt, der kan gøres op i penge!

Claus

Fra : BorreBoy

Dato : 17-04-04 06:25

> Næh, jeg er godt tilfreds med prisen. Pris og kvalitet hænger nøje
> sammen. Det er ikke alt, der kan gøres op i penge!

Jeg synes nu det er lidt dyrt:
http://www.computerworld.dk/Default.asp?Mode=2&ArticleID=23362

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 17-04-04 10:52

"BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk> wrote in news:c5qf2h$f5q$1
@news.cybercity.dk:

> Jeg synes nu det er lidt dyrt:
> http://www.computerworld.dk/Default.asp?Mode=2&ArticleID=23362

Claus sammenligner vel med det kvalitet/pris-forhold som er hos andre
danske udbydere.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Claus Tersgov

Dato : 17-04-04 17:59

Uheldigvis faldt BorreBoy over tastaturet og skrev derved følgende:

> Jeg synes nu det er lidt dyrt:
> http://www.computerworld.dk/Default.asp?Mode=2&ArticleID=23362

Den slags små "genier" som kan finde på at sammenligne et lille land
med fem millioner indbyggere, som endda har nogle af verdens højeste
afgifter og beskatninger, med et kæmpe land som Canada, han er i mine
øjne en gigantisk klovn!

Læs hvad der står i artiklen, danmark har *SØLLE* 473.000 adsl
brugere, det er jo latterligt at sammenligne med at land som Canada.

Claus

Fra : BorreBoy

Dato : 17-04-04 18:26

> [...]
>
> Læs hvad der står i artiklen, danmark har *SØLLE* 473.000 adsl
> brugere, det er jo latterligt at sammenligne med at land som Canada.

Det var bare lidt litteratur om emnet din nar.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 18-04-04 02:35

Uheldigvis faldt BorreBoy over tastaturet og skrev derved følgende:

> Det var bare lidt litteratur om emnet din nar.

1. Du kan selv være en nar!

2. Det er dårlig litteratur, når det er så dårligt bearbejdet som det
er tilfældet her.

Når en "politisk konsulent" beskæftiger sig med at kritisere noget,
som han endda ikke selv har konkrete forslag til at forbedre eller
forandre, så bør han tie stille i stedet.

Claus

Fra : H.S.

Dato : 16-04-04 11:59

> har cybercity tit problemer med adsl forbindelsen til dig+++????

Nej tværtimod, det var 'oppe' til den aftalte tid, med den aftalte
hastighed, og har nu kørt i 1 måneds tid, uden afbrydelser overhovedet.

Så jeg er meget glad for at jeg skiftede fra Tele2, som er CC absolutte
modstykke !

Fra : Ditte Hansen

Dato : 16-04-04 17:26

> har cybercity tit problemer med adsl forbindelsen til dig+++????
>
> MIK

Hej

Torsdag i sidste uge om i tirsdags gik min forbindelse død. Begge gange
efter at have stået tændt længe.
Cybercity forsøgte at hjælpe mig skærtorsdag, men vi fik ikke gang i den (så
jeg frygtede at der ikke var en forbindelse hele påsken ).
Jeg fik at vide at jeg kunne forsøge at resete routeren flere gange, og
måske ville der komme gang i den. Det gjorde der så også efter nogle timer.
De ville så sende mig en ny router, men da de fandt ud af at jeg havde fået
forbindelse, blev den aflyst.
Tirsdag var den så gal igen. Jeg ringde op til CC, imens forsøgte jeg så at
resete, og gå ind på deres konfigureringsside, og da jeg efter 25 min.
venten kom igennem, så havde jeg selv fået forbindelsen op igen.
De mener at der må være sket en fejl på en central. Men sker det igen, så
vil de sende en ny router.
Selvom det har taget tid at få det til at køre, så synes jeg at CC's
kundeservice er i top.
Og bortset fra de to udfald, så kører det ret godt.
På nær deres news............. Er jeres også langsom??

Hilsen Ditte

Fra : Anders Christensen

Dato : 16-04-04 18:06

Ditte Hansen wrote:
> "Michael Hagelquist" <mh@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse

<snip>

> På nær deres news............. Er jeres også langsom??
>
> Hilsen Ditte

Jeg har ofte problemer med at news ikke svarer, eller er en utrolig
langsom "fornøjelse" og jeg bruger ingen grupper med binært indhold.

Mvh Anders Christensen

Fra : Flemming Joensson

Dato : 17-04-04 16:11

Anders Christensen <vladimirr@FLADFISKvladimirr.dk> wrote in

> Jeg har ofte problemer med at news ikke svarer, eller er en utrolig
> langsom "fornøjelse" og jeg bruger ingen grupper med binært indhold.

Til ren tekst, kan news.sunsite.dk anbefales. Den kræver at man registrerer
sig, det er nemt og hurtigt gjort.

Læs dog først deres regler her:
http://sunsite.dk/node/id/33

Når det er gjort klikker du bare på Next og sender en mail til den adresse
der står angivet der og så er der ikke mange sekunder til du har adgang :)

Har selv været studerende på Aalborg Universitet og er blevet ved med at
bruge serveren efterfølgende til tekst-grupper. Den er gratis, den er
hurtigt og den har de grupper jeg bruger - så kan det vist ikke blive meget
bedre :)

Mvh.
Flemming

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 17-04-04 10:53

"Ditte Hansen" <ditte--@bog.dk> wrote in

> Og bortset fra de to udfald, så kører det ret godt.
> På nær deres news............. Er jeres også langsom??

Det er en sag der arbejdes på :)

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Poul-M Olsen

Dato : 19-04-04 18:24

On Sat, 17 Apr 2004 09:53:02 +0000 (UTC), Simon Haugaard Pedersen
>Det er en sag der arbejdes på :)

Det Vil jeg se før jeg tro det.!

Men ellers er der kun Roser herfra til CC's ADSL
Har nu haft dem som ISP i over 7år og er Stadig under 48 timer's nede
tid i Alt.!!!!
Og efter at ha ringet ind og sagt det virket urimligt at en der hvade
været kunde så længe som jeg har. Skulle betale 795 for 2/512, ja så
fik jeg en ny aftale på min 2Mbit/512 til 595kr./md (Ja ja T2 har den
til 530/md) Men kom lige om 7 år og fortæl mig den ikke har været nede
mere end 48timer på 7 år. (så kan vi snakke om ydelse/pris/support)

Just my 2cent
CC4EVER

Mvh.
Skyrider#1
www.oddscafe.dk
Honda CBX750F 88' Snart på gaden igen

Fra : René

Dato : 19-04-04 20:09

On Mon, 19 Apr 2004 19:24:24 +0200, Poul-M Olsen wrote:

> [...]
>til 530/md) Men kom lige om 7 år og fortæl mig den ikke har været nede
>mere end 48timer på 7 år. (så kan vi snakke om ydelse/pris/support)

Hold da op man det var da en pris man kan ta' at føle på, 795

Hilsen René

Fra : Morten Birkelund

Dato : 25-04-04 20:24

"Michael Hagelquist" <mh@post9.tele.dk> wrote in message
> har cybercity tit problemer med adsl forbindelsen til dig+++????

Her kører det kanon, har 3072/768 og det har kørt uden problemer siden jeg
fik det.
Dog har jeg sat en Cisco 827 på i stedet for standard routeren.

--
Morten Birkelund, ansat hos Azero men udtaler sig her 100% for egen regning.

Fra : Fox

Dato : 26-04-04 13:05

"Morten Birkelund" <news@remember.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Morten Birkelund, ansat hos Azero men udtaler sig her 100% for egen

Hvad betaler du for såen en linie
Jacob