adsl nede - isdn ok
Fra : Allan

Dato : 12-04-04 14:32

Hej

Jeg har adsl abb. hos tele2 sammen med et standard ISDN abb. hos TDC.
Pludselig er mit adsl nede, men telefonen fungerer fint.
Ifølge Tele2 support kan de ikke få kontakt til mit "modem".

Er der risiko for at det kan være en snigende kabelfejl (fugt eller lign.)
eller ligger det mere sansynligt i noget hardware på centralen eller hos mig
?

Jeg har tidligere haft den omvendte fejl - adsl fungerede, men isdn var
nede. Dette skyldtes en kabelfejl.
Ved den lejlighed fik jeg at vide, at isdn er langt mere følsomt for
kabelfejl end adsl er !?

/allan

Fra : Asger

Dato : 12-04-04 16:42

Oplevede noget lign mellem jul og nytår. Der viste det sig at være noget
udstyr på centralen som var i stykker

Asger