Cybercity etablerings tid
Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 06-04-04 21:41

Hej

Jeg er igang med at skifte fra Tiscali til CC, er der nogen der ved hvor
mange uger CC skal bruge til at oprette min ADSL forbindelse? Officielt?
Uofficielt?
De har nemlig fået temmelig kort varsel inden mit Tiscali abonnement bliver
lukket, og min mor var ved at gå igennem loftet da hun hørte at vi muligvis
kunne blive uden internet et par uger.

MVH
Morten Lundstrøm

--
Replace .hej with .com in my e-mail prior to sending e-mail.

Fra : Anders Sørensen

Dato : 06-04-04 22:08

Den Tue, 6 Apr 2004 22:41:13 +0200, skrev "Morten Lundstrøm"
<semizealot@iname.hej>:

>Hej
>
>Jeg er igang med at skifte fra Tiscali til CC, er der nogen der ved hvor
>mange uger CC skal bruge til at oprette min ADSL forbindelse? Officielt?
>Uofficielt?

3-4 uger. Jeg bestilte mit ca. d. 24/3 og fik dem til at rykke det så
længe at jeg kunne overholde 30 dage hos Tele2. De sagde at de var
omkring den 20/4 med etablering, og mit er rykket til 3/5, da de så
var 99% sikre på at datoen holder, så jeg ikke står uden ADSL.

>De har nemlig fået temmelig kort varsel inden mit Tiscali abonnement bliver
>lukket, og min mor var ved at gå igennem loftet da hun hørte at vi muligvis
>kunne blive uden internet et par uger.

Hvad med et modem, det kan vel gå til husbehov i et par uger.

Mvh.
Anders Sørensen
Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar

Fra : Muldeberg

Dato : 06-04-04 22:14

"Morten Lundstrøm" <semizealot@iname.hej> wrote in

> [...]
> bliver lukket, og min mor var ved at gå igennem loftet da hun hørte at
> vi muligvis kunne blive uden internet et par uger.

Regn med en lille måneds tid, måske lidt længere hvis at TDC pludselig
kommer i tanke om at der skal en teknikker forbi for at se på et eller
andet først.
Ihvertfald bestilte jeg min CC forbindelse 1.5 måned før at mit abo hos
den anden udbyder udløb, på den måde undgik jeg helt at skulle undvære
nettet.
--
Muldeberg aka "Mulde"
muldemail@[DELETE-THIS]yahoo.dk

Fra : Flemming Joensson

Dato : 08-04-04 11:59

> [...]

> bliver lukket, og min mor var ved at gå igennem loftet da hun hørte at
> vi muligvis kunne blive uden internet et par uger.

En af mine kolleger har lige fået sit på ca. 1 uge hos Cybercity. Han
bestilte gør-det-selv pakken og måtte ringe ind til dem for at gennemføre
bestillingen da hans telefonnummer er et der er taget med fra Odense (og
det kunne CC's nummertester ikke lige finde ud af).

Så med den fremgangsmåde gik det ret hurtigt.

Jeg fik selv CC sidste år og der ventede jeg 14 dage, det var inklusiv
teknikerbesøg.

Jeg fik at vide at der ville gå 3-5 uger. Så jeg havde ikke fået afbestilt
min TDC ADSL og havde to ADSL linjer i en 14 dages tid fordi CC/TDC
teknikeren var så hurtigt ude. (Ja, jeg har to linjer ind i hytten

Mvh.
Flemming

Fra : H.S.

Dato : 16-04-04 12:04

"Morten Lundstrøm" <semizealot@iname.hej> skrev i en meddelelse
> [...]
bliver
> lukket, og min mor var ved at gå igennem loftet da hun hørte at vi

Jeg bestilte CC ADSL den 3/3 2004 og det var oppe at køre omkring den 20/3
2004.

De havde skrevet at det ville tage 4-6 uger.

Så jeg er meget imponeret over CC