kan du ikke lige forklarer mig hvad man sk~
Fra : Michael Hagelquist

Dato : 06-04-04 21:03

kan du ikke lige forklarer mig hvad man skal have fat i hos cybercity ,når
man vil bruge deres standard router på adsl linien fra væggen med rj11
stikket , er der adsl modem indbygget i standard routeren de leverer med dit
abbonnement idag ???? håber på et svar snart god påske, teknikeren kommer
og laver rj 11 væg stikket og så kobler jeg standard router til rj11 ibegge
ender væg+router(adsl modemet?) ....kan man kun tilslutte en pcer til
standard routeren på forhånd ved levering af startpakken......man får ikke
adsl modem og routeren hos cybercity HVER FOR SIG?????? eller er det en boks
BOX

tak for svar god påske

michael
skive

har lige meldt mig til cybercity?????

Fra : Henning Olsen

Dato : 06-04-04 22:07

Hej NG

der er adsl modem indbygget i standard routeren
http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl/adsl_udstyr/zyxel_650r/fysisk_tilslutning/

Med venlig hilsen

Henning Olsen

Ved svar via email - fjern (fjernes) i emailadressen