Tele2ADSL - tilbud?
Fra : Stig Sørensen

Dato : 06-04-04 10:22

Hejsa.

Jeg er kunde hos Tele2ADSL og har en 512/128 linje som jeg betaler 340kr i
måneden.
På tilbud har de 512/512 til 340kr. om måneden.

Nogen som har fået mere upload selvom de var kunde i forvejen?

Mvh
Stig Sørensen

Fra : Claus O

Dato : 06-04-04 11:22

"Stig Sørensen" <kontakt@FJERNdontdoit.dk> wrote

> Nogen som har fået mere upload selvom de var kunde i forvejen?

Du forveksler vist Tele2 og CyberCity?
Havde du forventet at du blev opgraderet til 512/512
sådan helt automatisk af Tele2, som CC gør for deres kunder?

Nej, men du kan da binde dig til yderligere 6 måneder, så kan
du vel få det ønskede eller også kan du kan altid blive opgraderet
til *gamle* priser og dermed undgå den yderligere binding..........

Fra : SOSC

Dato : 06-04-04 16:20

On Tue, 6 Apr 2004 11:22:01 +0200, "Stig Sørensen"

Øhh...du skal vel bare opgradere her:
http://www.editorial.tele2.dk/?page=privat_internet_adsl_opgraderingstilmelding_show&t2page=privat_internet_adsl

Fra : Peer

Dato : 06-04-04 16:36

Ja, det er nemt nok at opgradere, men man skal bare huske at bemærke
teksten, som står lige under afkrydsningsfeltet hvor du giver tilsagn om at
du har læst og forstået vilkårne for Tele2ADSL:

"Bemærk specielt afsnit 4 vedr. bindingsperiode og opsigelse i ovenstående
vilkår. Når du sender din tilmelding, accepterer du, at du ved bestilling af
det nye produkt får en ny bindingsperiode på 6 måneder."

Jeg har aldrig haft problemer med Tele2, så jeg har bedt om en opgradering.

Mvh.
Peer