ADSL uden tlf-abb.
Fra : Stig N. Jepsen

Dato : 06-04-04 08:21

Hej,

Hvis man kun vil have ADSL og ingen fastnet-tlf, så kræver det så vidt jeg
kan forstå at den pågældende udbyder er repræsenteret på centralen. Korrekt?
Er der nogen steder er hvor man kan se hvilke udbydere der er på hvilke
centraler?
Jeg har prøvet på de forskellige udbyderes hjemmesider, men kan ikke rigtig
finde noget.

Mvh Stig

Fra : Morten Davidsen

Dato : 06-04-04 09:38

"Stig N. Jepsen" <stig@8620.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Korrekt?
> Er der nogen steder er hvor man kan se hvilke udbydere der er på hvilke
Hej Stig,

Du må prøve at ringe til den pågældende udbyder - (Cybercity eller Tiscali)
og de vil kunne undersøge om du kan få det uden fastnet.

> Jeg har prøvet på de forskellige udbyderes hjemmesider, men kan ikke
rigtig
> finde noget.
Ja, men det er nu ikke lige noget de vil have stående åbenlyst tror jeg
ikke.

/MD

Fra : Anders Christensen

Dato : 16-04-04 18:22

Stig N. Jepsen wrote:

> [...]
> centraler?
> Jeg har prøvet på de forskellige udbyderes hjemmesider, men kan ikke rigtig

Jeg vil gå ud fra at hvis du har telefonkabel lagt ind i dein
lejlighed(?) men ingen telefonabbonnement så kan du vel tjekke din nabos
telefonnummer på f.eks cybercity's hjemmeside for at se om hans central
understøtter CyberCity.
Gør den det er der jo også en ret god chance for at du kan få adsl hos
dem :)
Det var ihvertfald det jeg startede med da jeg flyttede sidste gang (har
adsl hos CC, og ingen fastnettelefon)

Mvh Anders Christensen

Fra : Torben Schou Jensen

Dato : 10-05-04 14:54

"Stig N. Jepsen" <stig@8620.dk> wrote in message
> [...]
> centraler?
> Jeg har prøvet på de forskellige udbyderes hjemmesider, men kan ikke

Mig bekendt har fastnet-telefoni og ADSL ikke andet med hinanden at gøre end
at forbindelserne deler samme kabel.
Hvis en udbyder ikke er repræsenteret på centralen, så er del vel bare et
spørgsmål om en enkelt ordre så udbyder bliver repræsenteret.
De enkelte udbydere tager jo netop et oprettelsesgebyr fordi der tit skal en
TDC mand ud og se på kablet, splitte det og bruge en seperat linie til ADSL.
Mvh
Torben

Fra : tneken

Dato : 12-05-04 09:40

"Torben Schou Jensen" <tsj@ANTISPAMbitnisse.dk> wrote in message

> [...]
en
> TDC mand ud og se på kablet, splitte det og bruge en seperat linie til

Ikke desto mindre har tiscali lige opsagt mit adsl med den begrundelse at de
skifter udstyr og at man nu skal have en fastnet forbindelse for forsat at
have en adsl forbindelse.
Mvh Kent