Cybercity's adsl linier?
Fra : Anton

Dato : 05-04-04 08:09

Er der nogen som har CC's 2048/128 (192) liinie som kan fortælle lidt om
linien hastighed / stabilitet...???

og hvordan er deres linier generalt??

overvejer denne linie i stedet for TIScalis linie.... (faktisk kom TIScalis
supporter med forslaget om at skifte til CC hvis jeg var utilfreds med at få
et modem igen i stedet for den router som jeg lige har opgraderet til)!!!???

Mvh. Anton

Fra : Tommy Fer

Dato : 05-04-04 08:49

"Anton" <jant@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> supporter med forslaget om at skifte til CC hvis jeg var utilfreds med at

> et modem igen i stedet for den router som jeg lige har opgraderet

Kan kun rose CC´s service og stabilitet. Min router havde det med at skulle
tænde/slukkes engang imellem for at virke, det tog dem 2 dage at sende mig
en ny!

mvh Tommy Fer
3mbit/128 (302)

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-04-04 10:18

"Tommy Fer" <tommyfer@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message

> 3mbit/128 (302)

og hvor meget koster en sådan fætter dig da?

Fra : John

Dato : 06-04-04 22:26

> [...]
> supporter med forslaget om at skifte til CC hvis jeg var utilfreds med at

> et modem igen i stedet for den router som jeg lige har opgraderet

Jeg er fuldt ud tilfreds med min 2024/128 (nærmere 200 i praksis) - der er
godt med hul igennem hele tiden og det kører stabilt.

Mvh

John

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 08-04-04 10:43

<snip>
> [...]
> supporter med forslaget om at skifte til CC hvis jeg var utilfreds med at

> et modem igen i stedet for den router som jeg lige har opgraderet

Heh, jeg har også lige bestilt cybercity ADSL da jeg blev ramt af
'optimeringer'...

/Morten

--
Replace .hej with .com in my e-mail prior to sending e-mail.