2Mbit til billige penge hos Tiscali
Fra : Kevin Simpson

Dato : 25-03-04 17:21

har lige talt med Tiscali om Cybercity´s gode tilbud om 2Mbit for kr. 429,-
om måneden. Og at jeg overvejer at konvertere til CC.

Fik afvide at Tiscali er på vej med nogle tilbud og nye priser, der som et
minimum vil matche og højest sandsynligt også slå CC´s priser.

Dette skulle slå igennem inden for 1 uge og op til højest en måned.
Så nu vil jeg slå koldt vand i blodet i lidt tid endnu.

Tænkte blot at andre i denne gruppe, måske kunne bruge disse info.
Og hvis nogen har flere info, så håber jeg at i opdaterer tråden.

Mvh. Kevin Simpson

Fra : Silent Bob

Dato : 25-03-04 17:58

Der lyder da spændende
Priskrigen er ikke slut endnu.

--
Folk der skal kommentere hvad der står i signaturen har ikke noget liv

Fra : Mithril

Dato : 25-03-04 19:31

"Silent Bob" <silent@bob.invalid> wrote in message

> Der lyder da spændende
> Priskrigen er ikke slut endnu.

Den slutter først når der kun er 1 selskab tilbage, som jeg ser det er der 2
der kæmper om det, TDC og CyberCity, og jeg har lidt på fornemmeren #1
vinder den kamp. Resten kan ligeså godt pakke sammen. Jo jo, CyberCity
følger godt med, men spørgsmålet er om de kan blive ved med det i det lange
løb

Fra : Nic

Dato : 25-03-04 19:34

> [...]
> følger godt med, men spørgsmålet er om de kan blive ved med det i det lange

Kan de sagtens...

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 26-03-04 01:43

On Thu, 25 Mar 2004 19:33:38 +0100, "Nic" <emailxyznifo@tiscali.dk>
wrote:

>Kan de sagtens...

Forhåbentlig, men ikke nødvendigvis korrekt.

Investorerne bliver ikke ved med at smide penge i et foretagende, hvor
der ikke kommer noget igen. Det har der endnu ikke gjort - (der var
seneste overskud i 1999 på 5 mio. kr. Underskuddet 2000-2002 løber op
i en kvart milliard samtidig med, at der er investeret en halv
milliard kroner). Det bliver ikke nemmere med en priskrig, selv om
stigende kundetal øger rentabiliteten i CC.

TDC står (desværre!?) stadig i en meget bedre og langt mere
fordelagtig position.

KS

Fra : SoS

Dato : 26-03-04 05:53

<snip>
> TDC står (desværre!?) stadig i en meget bedre og langt mere
> fordelagtig position.
>
> KS

TDC? Kan du sige Ameritech 41,58% :)

Jeg tror desværre at CC står mere alene end TDC ...

SoS