Har tiscali mail-probs ELLER HAR DE SLETTE~
Fra : Nic

Dato : 24-03-04 19:45

Andre med problemer?

Ellers har de fået mit pis i kog en gang for meget (det her er nok 10+)

--

Nic

(remove all xyz from email address to reply)

Fra : JL

Dato : 24-03-04 19:50

"Nic" <emailxyznifo@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Andre med problemer?

Yes også problemer her (med tre Tiscali mail konti...)
- JL

Fra : Nic

Dato : 24-03-04 20:17

> Yes også problemer her (med tre Tiscali mail konti...)

Phew, så fixes det nok - så er jeg mere rolig :)

Fra : Rene Joergensen

Dato : 24-03-04 19:51

Nic <emailxyznifo@tiscali.dk> wrote:

> Ellers har de fået mit pis i kog en gang for meget (det her er nok 10+)

Hvad sker der når man bringer dit pis i kog en gang for meget?

En gryde med kogende pis smidt mod deres hoveddør?

--
-René

Fra : Nic

Dato : 24-03-04 20:17

> Hvad sker der når man bringer dit pis i kog en gang for meget?
>
> En gryde med kogende pis smidt mod deres hoveddør?

Du har tydeligvis aldrig været Tiscali kunde

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-03-04 20:46

On Wed, 24 Mar 2004 20:17:08 +0100, Nic wrote:

> Du har tydeligvis aldrig været Tiscali kunde

Jeg har og jeg er ååååååååååhhhhhhhhhhhh så glad hver evig
eneste for, at jeg ikke er kunde der længere...

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Nic

Dato : 24-03-04 21:05

> Jeg har og jeg er ååååååååååhhhhhhhhhhhh så glad hver evig
> eneste for, at jeg ikke er kunde der længere...

Lav en klub. Jeg er med :)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-03-04 21:40

On Wed, 24 Mar 2004 21:05:19 +0100, Nic wrote:

> Lav en klub. Jeg er med :)

LOL det burde vi næsten

Fra : Nic

Dato : 24-03-04 21:42

> LOL det burde vi næsten

Hehe. Jeg var dsl kunde i 4 år, og lige så stabilt selve produktet var,
ligeså skandaløst var kundeservice/support - det tangerede en
politianmeldelse :)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-03-04 23:41

On Wed, 24 Mar 2004 21:41:39 +0100, Nic wrote:

> Hehe. Jeg var dsl kunde i 4 år, og lige så stabilt selve produktet var,
> ligeså skandaløst var kundeservice/support - det tangerede en
> politianmeldelse :)

Sådan oplevede jeg det også... linien var kanon med minimal nedetid...
men support... uha uha... føj.

Fra : Karsten Andersen

Dato : 24-03-04 20:13

Wed, 24 Mar 2004 19:45:27 +0100, skrev Nic, på 11 linier, i
<4061d747$0$157$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, :

>Andre med problemer?
>
>Ellers har de fået mit pis i kog en gang for meget (det her er nok 10+)
Yep konen's er også åbenbart blevet slettet
venter også på svar.....
Mon der kommer et?

Karsten
Horsens

Fra : Nic

Dato : 24-03-04 20:33

http://www.tiscali.dk/help/status.php er også enten nede eller mere end
langsom - der er nok større probs.

Nogen der ved lidt?

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 24-03-04 20:38

> Andre med problemer?

Ja. Med 5 mailbokse...
Det er længe siden jeg har fået så lidt spam...

Niels Dybdahl

Fra : Dres

Dato : 24-03-04 20:42

I news:4061e396$0$221$edfadb0f@dread12.news.tele.dk skrev
Niels Dybdahl følgende:

> Ja. Med 5 mailbokse...
> Det er længe siden jeg har fået så lidt spam...

Nu er den oppe igen. I al fald hos mig

http://sda-net.dk/ + http://skabelsen.info/
*** Alle med debatforum ***

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 24-03-04 20:58

> Nu er den oppe igen. I al fald hos mig

Også hos mig. Men det ser ud til at jeg har mistet alle mine spammails fra
kl 14:18 til kl 20:46.

Niels Dybdahl

Fra : Dres

Dato : 24-03-04 21:04

I news:4061e860$0$257$edfadb0f@dread12.news.tele.dk skrev
Niels Dybdahl følgende:

> Også hos mig. Men det ser ud til at jeg har mistet alle mine
> spammails fra kl 14:18 til kl 20:46.

Man har vel lov at være heldig en gang imellem

Mojn

Fra : Jesper Lund

Dato : 24-03-04 21:41

Niels Dybdahl <niels@fjern.dettedybdahl.dk> wrote:

> Også hos mig. Men det ser ud til at jeg har mistet alle mine
> spammails fra kl 14:18 til kl 20:46.

Mon ikke de kommer lidt senere, fordi de p.t. ligger i kø?

--
Jesper Lund

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 24-03-04 22:00

> Mon ikke de kommer lidt senere, fordi de p.t. ligger i kø?

Nej, der var en periode, hvor Tiscalis mailserver meddelte tilbage til
afsenderen at kontoen ikke eksisterede. Så de emails som blev sendt i den
periode kommer ikke frem. Jeg sendte selv to emails til mig fra en anden
mailadresse og fik fejl på begge.

Niels Dybdahl

Fra : Nic

Dato : 24-03-04 22:15

> [...]
> periode kommer ikke frem. Jeg sendte selv to emails til mig fra en anden

Jeg er enig, men har dog fået dette:

- These recipients of your message have been processed by the mail server:
xxxx@tiscali.dk; Failed; 5.4.6 (routing loop detected)

Flot...

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 25-03-04 00:10

On 2004-03-24, Nic <emailxyznifo@tiscali.dk> wrote:
> Jeg er enig, men har dog fået dette:
>
> - These recipients of your message have been processed by the mail server:
> xxxx@tiscali.dk; Failed; 5.4.6 (routing loop detected)
>
> Flot...

Ja det bør give røde ører hos administratorene hos tiscali!

Thomas

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 24-03-04 20:39

Er der nogen af jer som stadig har adgang til Tiscalis newsgrupper og kan se
om der står noget der ?

Niels Dybdahl

Fra : Nic

Dato : 24-03-04 20:44

> Er der nogen af jer som stadig har adgang til Tiscalis newsgrupper og kan
se
> om der står noget der ?

Nu er den netop også gået igennem her.

Den skrev dog unknown mailbox...