Se film i windows media player
Fra : Mark Andreas Christe~

Dato : 28-04-04 20:12

Hej.

Når jeg, f.eks. inde på DR, klikker på et filmklip jeg gerne vil se, åbner
windows media player og giver mig en fejlmeddelese om at den ikke kan finde
filen*. Jeg kan dog godt højreklikke og gemme til skrivebord og så åbne den
derfra. Det er iøvrigt ikke kun WMP, det sker også hvis BS player prøver at
åbne filen direkte fra nettet. Jeg bruger IE 6.

Er der nogen der ved hvordan man kan ordne dette?

Med venlig hilsen Mark Andreas Christensen

*Windows Media Player kan ikke finde den angivne fil. Kontroller, at stien
er skrevet korrekt. Hvis det er tilfældet, findes filen ikke på den angivne
placering, eller den computer, hvor filen er gemt, er offline.

Fra : Jørgen Linde Sørense~

Dato : 02-05-04 16:37

"Mark Andreas Christensen" <MarkAndreas@Christensen.dk> skrev et
indlæg
<4090020f$0$28869$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>:

>Når jeg, f.eks. inde på DR, klikker på et filmklip jeg gerne vil se, åbner
>windows media player og giver mig en fejlmeddelese om at den ikke kan finde
>filen*.

Jeg har lige oplevet det samme - i forbindelse med at jeg også havde
problemer med at høre musik på Yahoo Launch (som gav en fejl 14).

Jeg måtte installere Windows Media Player igen. Det hjalp på begge
mine problemer.

Jørgen Linde Sørensen
(den anførte mail-adresse er gyldig - - -
- - - i hvert fald da dette indlæg blev postet