MyIE2 sprogpakke
Fra : Niels Jacobsen

Dato : 25-04-04 06:26

Hej

Jeg har installeret MyIE2 (WinXP) og har hentet den danske sprogpakke,
men jeg kan godt nok ikke hitte ud af, hvordan jeg får installeret denne
sprogpakke.
Er der nogen der kan hjælpe?

M.v.h
Niels

Fra : Lars Raaby

Dato : 25-04-04 07:17

Niels Jacobsen skrev bl.a.:
> [...]
>
> Jeg har installeret MyIE2 (WinXP) og har hentet den danske
> sprogpakke, men jeg kan godt nok ikke hitte ud af, hvordan jeg

Ikke mig men hvad er MyIE2?

--
Lars

- nogen burde lave en FAQ/OSS

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 25-04-04 08:13

Lars Raaby wrote:
> Ikke mig men hvad er MyIE2?

Det er en browser, som er en videreudvikling af IE. Den skulle have ret
mange smarte funktioner.

http://www.stiften-aarhus.dk/artikel:aid=158852
http://www.myie2.com/html_en/download.htm

M.v.h
Niels

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 25-04-04 11:10

Niels Jacobsen wrote:
> Hej
>
> Jeg har installeret MyIE2 (WinXP) og har hentet den danske sprogpakke,
> men jeg kan godt nok ikke hitte ud af, hvordan jeg får installeret
> denne sprogpakke.

Hej igen

Jeg har fundet løsningen. Sprogpakken skulle åbnes i default mappen.

M.v.h
Niels

Fra : Lars Klintholm

Dato : 25-04-04 12:16

Den 25 apr 2004 skrev Niels Jacobsen i
dk.edb.internet.software.browser:

> Jeg har fundet løsningen. Sprogpakken skulle åbnes i default mappen.

Den seneste version af MyIE2 hedder 0.9.26. Dansk sprog er nået til
0.7.435. Kører de sammen?

Lars Klintholm

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 25-04-04 13:42

Lars Klintholm wrote:
> Den seneste version af MyIE2 hedder 0.9.26. Dansk sprog er nået til
> 0.7.435. Kører de sammen?

Ja, det fungerer tilsyneladende godt nok. Det er først idag jeg er
begyndt at bruge MyIE2, så jeg har ikke nogen erfaring med div.
indstillinger. Skifter iøvrigt lidt rundt mellem IE, Mozilla, og MyIE2.

M.v.h
Niels